  • Data: 2019-07-26 08:47:46
    Temat: Re: jaki klej i grzebień do gresu 60x60
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Rakus" napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:qhd5sv$edl$...@n...icm.edu.pl...

    >Po co taka wielka? Lubisz je myć? Ja mam przy
    >takich płytkach 1 mm fugę.

    Z kilku powodów:
    1. Jest ogrzewanie podłogowe.
    2. Płytki są dość duże.
    3. Robi to kompletny amator, więc łatwiej będzie
    zamaskować ewentualne niedociągnięcia (aczkolwiek
    same płytki są równe).

    >Szczerze? Żaden, wystarczy kielnia i równo nią
    >rozprowadzić. Jak położysz płytkę i mocno
    >dociśniesz to i tak się klej "rozleje".

    Kielnią to ja równo kleju nie położę. Stąd
    wymyślili grzebień.

    Czytając, oglądając i rozmawiając z mądrymi ludźmi
    wychodzi mi, że należy zastosować grzebień 12 mm,
    co przełoży się na ok. 6 mm kleju.