  • 1. Data: 2012-07-11 19:22:20
    Temat: jaki zasobnik CWU?
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl>

    Witam.
    Poszukuje na alledrogo zasobnika CWU, mozliwie najwiekszego, 2 wezownice, ma
    byc grzany z pieca CO i z solara /w przyszlosci/.
    Czego szukac? Jaka firma robi dobrze te rzeczy?
    I jeszcze jedno - takie cuda znalazlem, ale to sie do CWU nie nadaje prawda?
    A moze jednak?

    http://allegro.pl/bufor-ciepla-psp800-z-dwoma-wezown
    icami-i-izola-i2434183383.html?source=oo
    lub nr aukcji 2434183383

    http://allegro.pl/800-l-zbiornik-akumulacyjny-bufor-
    2-wezownice-i2439767334.html

    Dzieki za pomoc, pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-12 01:20:56
    Temat: Re: jaki zasobnik CWU?
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "marian co imie ukrywa" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > A moze jednak?
    >
    > http://allegro.pl/bufor-ciepla-psp800-z-dwoma-wezown
    icami-i-izola-i2434183383.html?source=oo

    Do cwu to się nie nadaje. Za duży. jak przyjdzie ci odpalić piec to zużyjesz
    gazu na tydzień, a woda po 2 dobach i tak będzie poniżej kąpielowej.

  • 3. Data: 2012-07-13 08:51:10
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    >
    > Do cwu to się nie nadaje. Za duży. jak przyjdzie ci odpalić piec to
    > zużyjesz gazu na tydzień, a woda po 2 dobach i tak będzie poniżej

    właśnie że bardzo się nadaje
    przedpiśca słowem się nie zająknął że ma piec gazowy a do węglowego
    wszystkożera zbiornik akumulacyjny jest mocno zalecany bo nie trzeba
    za mocno go pilnować
    palisz na maksa ( czyli z najwyższą sprawnościa pieca) a zbiornik
    traci pewnie ze 2st na dobę
    kwestia jak to sobie wszystko podłączysz

    jeffrey

  • 4. Data: 2012-07-14 15:12:53
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > mocno go pilnować
    > palisz na maksa ( czyli z najwyższą sprawnościa pieca) a zbiornik traci

    Tak 2 stopnie, może jeszcze produkuje ciepło :-)
    Wiesz ile to jest 2 stopnie na 1000L ?

  • 5. Data: 2012-07-14 21:33:29
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> wrote in message

    > Tak 2 stopnie, może jeszcze produkuje ciepło :-)
    > Wiesz ile to jest 2 stopnie na 1000L ?

    wiem 8 MJ czyli tyle co w pół kg dewna opałowego
    tyle że w zasobniku najczęściej tylko część wody jest gorąca
    przy używaniu pieca jak i zasobnika trzeba używać mózgu.

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-07-15 16:08:32
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > wiem 8 MJ czyli tyle co w pół kg dewna opałowego
    > tyle że w zasobniku najczęściej tylko część wody jest gorąca
    > przy używaniu pieca jak i zasobnika trzeba używać mózgu.

    A ja myślę, że jest to więcej niż 2 stopnie na dobę.
    Mam nowoczesny zasobnik 400L. Niedaleko mu do 800 czy 1000 i wiem ile na nim
    spada. Po 2 dobach woda nie nadaje się już dla mnie, bo za zimna. ma ze 35
    stopni. Na górze jest troszkę cieplejszej, a za chwilę leci słabo ciepła.

  • 7. Data: 2012-07-15 22:54:09
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 15 Lip, 16:08, "kiki" <l...@l...net> wrote:
> [...]
    > stopni. Na górze jest troszkę cieplejszej, a za chwilę leci słabo ciepła.

    Myślę, że może źle zainstalowany i grawitacyjnie na cyrkulacji gubisz
    za duzo ciepła :) Albo masz jakieś badziewie z kiepską izolacją.

    pozdrawiam Piotr