  • 1. Data: 2012-07-11 23:02:20
    Temat: Łączenie paneli z gresem po łuku
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Mam do wykończenia połączenie gresu z panelami.
    Jest to odcinek złożony z dwóch prostych oraz łuku o promieniu około 200cm.

    Co lepiej wybrać do zamaskowania szczeliny?
    Listwy Zic-Zac aluminiowe czy profile z tworzywa sztucznego?

    Listwy Zic-Zac są bardziej delikatne ale boję się o jej dopasowanie do
    łuku - czy ktoś z Was stosował takie rozwiązania?

    --
    M.

  • 2. Data: 2012-07-12 01:42:52
    Temat: Re: Łączenie paneli z gresem po łuku
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2012 23:02:20 +0200, SkiMir napisał(a):

> [...]
    >
    > Listwy Zic-Zac są bardziej delikatne ale boję się o jej dopasowanie do
    > łuku - czy ktoś z Was stosował takie rozwiązania?

    Są takie mosiężne listwy "L", które jak zic-zac część poziomą mają
    ponacinaną i dają się dopasowywać dzięki temu do dowolnego kształtu - od
    góry widoczna jest tutaj jednak tylko złocista kreska jako kontur na styku
    powierzchni drewnianej i ceramicznej, bardzo ładnie to wygląda i nic nie
    wystaje ponad poziom podłogi. Tyle że trzeba dokładnie dopasować styczne
    krawędzie obu podłóg.
    --
    XL

  • 3. Data: 2012-07-12 08:39:19
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Listwy Zic-Zac są bardziej delikatne ale boję się o jej dopasowanie do
    > łuku - czy ktoś z Was stosował takie rozwiązania?

    Listwy z korka.

    Układa się idealnie do łuku i dokładnie przylega zarówno do gresu jak i
    paneli, nie wystaje ponad poziom posadzki i jest trwały. Po ponad 2 latach
    użytkowania nie mam żadnych ubytków.

    Dla mnie głównym argumentem przemawiającym za korkiem było nie wystawanie
    ponad poziom posadzki.

  • 4. Data: 2012-07-15 15:13:16
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 08:39, nacocito pisze:

    > Dla mnie głównym argumentem przemawiającym za korkiem było nie
    > wystawanie ponad poziom posadzki.

    To by mi się podobało ale co z dylatacją paneli?
    Nie przesuwa się panel względem tego korka i nie powstaje szczelina?
    To jest jakoś wklejone?

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-07-15 15:13:58
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 01:42, Ikselka pisze:

    > wystaje ponad poziom podłogi. Tyle że trzeba dokładnie dopasować styczne
    > krawędzie obu podłóg.

    Właśnie w tym może być największy problem.

    --
    M.