  • 1. Data: 2012-07-11 13:10:55
    Temat: Czym smarować formy do kostki?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Zrobiłem sobie stół wibracyjny i kupiłem plastikowe formy do kostki i płytek
    i mam problem z wyjmowaniem odlewów:-( w formach 48 h, przykryte szmatami i
    polewane wodą, aby nie wysychały i nie pękały.
    1. próbowałem bez smarowania - bardzo ładne krawędzie i powierzchnie płytki,
    ale źle je wyjmować i kruszą się rogi przy wyjmowaniu:-(
    2. smarowanie olejem jadalnym - łatwo się wyjmuje, ale powstają dziurki na
    powierzchni:-(
    3. mam zamiar kupić jakiś dedykowany płyn do smarowania form, ale jaki i czy
    coś pomoże? Ma ktoś doświadczenie?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-07-11 13:26:45
    Temat: Re: Czym smarowa? formy do kostki?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-11 13:10, --=olo=-- pisze:

    > 3. mam zamiar kupi? jaki? dedykowany p?yn do smarowania form, ale jaki i czy
    > co? pomo?e? Ma kto? do?wiadczenie?

    http://www.formydokostki.pl/subpages.php?article_id=
    248

  • 3. Data: 2012-07-12 15:12:17
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    "wolim" wrote in message news:jtjntv$mb4$1@usenet.news.interia.pl...

    W dniu 2012-07-11 13:10, --=olo=-- pisze:

    > 3. mam zamiar kupi? jaki? dedykowany p?yn do smarowania form, ale jaki i
    > czy
    > co? pomo?e? Ma kto? do?wiadczenie?

    olej napędowy lub opałowy