  • 1. Data: 2012-07-11 13:18:56
    Temat: czyja jest skrzynka z prowizorka budowlana?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    czyja jest skrzynka z prowizorka i kto moze tam grzebnac - wywalilo
    roznicówkę i wlasnie panowie stwierdziliz z ZE ze za 250 moze by dali rade.
    Zastanawiam sie czy to nie jest tak ze oni powinni to i tak zrobić ?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2012-07-11 13:21:07
    Temat: Re: czyja jest skrzynka z prowizorka budowlana?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > rade.
    > Zastanawiam sie czy to nie jest tak ze oni powinni to i tak zrobić ?

    a gdzie ona jest w miejscu docelowym czyli w obrysie budynku czy poza? bo
    jak poza to będziesz musiał robić nową inwentaryzację jakbyś przyłącze
    robił...

    --=olo=--

  • 3. Data: 2012-07-11 13:30:57
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-11 13:18, rt pisze:
> [...]
    > roznicówkę i wlasnie panowie stwierdziliz z ZE ze za 250 moze by dali rade.
    > Zastanawiam sie czy to nie jest tak ze oni powinni to i tak zrobić ?

    Jeżeli to jest prowizoryczne złącze, tzw. budowlane, to jest to twoja
    własność (rozumiem, że to nie ZE je stawiał). Ty powinieneś mieć do
    niego klucze.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2012-07-11 16:25:33
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    czyli teoretycznie ja moge tam grzebac i wymieniac bezpieczniki?

  • 5. Data: 2012-07-11 16:45:09
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-11 16:25, rt pisze:
    > czyli teoretycznie ja moge tam grzebac i wymieniac bezpieczniki?

    Tak.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2012-07-11 16:49:40
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik rt napisał:
    > czyli teoretycznie ja moge tam grzebac i wymieniac bezpieczniki?

    Tak... to co jest za licznikiem, należy do Ciebie i za to odpowiadasz...
    bezpieczniki też wymieniasz. :-)

    pozdr
    Robert G.