  • Data: 2016-11-26 22:35:38
    Temat: Re: jakie pętle podłogówki?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2016 o 17:04, KIKI pisze:

    > Zrób szafki w kuchni na nóżkach żeby był opływ powietrza do tyłu za
    > meble. Jak coś ci się za mocno będzie grzało to weźmiesz styropian do
    > podłogówek, 2cm taki z folią Alu i go przykleisz do góry nogami pod
    > szafkę żeby odbijać podczerwień.
    >
    > Mnie pajace tak namówili żeby pod meblami nie robić, a ściany te bez
    > podłogówki są lodowate.

    bez jaj. masz ok 20 stopni w powietrzu, ścianę z cegieł/pustaków/itp, za
    nią ok 20cm styro, za stryro jest dajmy na to dzisiaj 0 stopni. ile
    stopni ma ściana? Bo ja obiegłem całe mieszkanie z pirometrem i wszystko
    z dokładnością do 1 stopnia ma tą samą temeperaturę ( sciana za kuchenką
    ma 26 stopni bo żona piecze ciasto)(ściany z cegieł +10cm styro). W
    dotyku, podłogi drewniane (dzisiaj nie ogrzewane) są ciepłe, bo drewno
    ma małą pojemność cieplną, małe przewodnictwo cieplne w głąb, więc
    "wydaje" się ciepłe. co innego kafelki w przedpokoju. palce u stóp się
    odruchowo podwijają, mimo że parę cm niżej jest 15 cm wełny mineralnej :)
    zmierz prosze prawdziwą temeperaturę "lodowatej" ściany. jeśli jest
    niska to może jest jakaś inna przyczyna?
    ToMasz