  • Data: 2016-11-26 22:35:27
    Temat: Re: jakie pętle podłogówki?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 listopada 2016 22:24:48 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > Czytam tą
    > grupę i czasami zadaję pytania, na które nikt nie zna odpowiedzi. w tym
    > wątku pytałem o powstawanie grzyba - brak odpowiedzi.

    Bo to było wałkowane milion razy, przy okazji omawiania wentylacji.
    Więcej czytania, mniej marudzenia, a będzie dobrze ::>

    > kilka miesięcy
    > temu o najtańszy dom - również.

    Co również? W ciul odpowiedzi było, chyba że nie czytałeś?

    > Więc dlaczego dyskutujemy jak rozłożyć rurki
    > w 30 centymetrowej podłodze którą będzie trzeba podgrzewać, zamiast
    > zastanowić się jak zbudować dom, w którym tego problemu nie będzie?

    Bo to jest oczywiste, masz albo dom tradycyjny albo szkielet.

    Reszty jakoś nie kumam, farelki, piece, solary, nie za bardzo
    wiem z czym masz problem :>

    L.