  • 1. Data: 2011-05-16 09:51:30
    Temat: jakie rolety do okien: zintegrowane vs. nadrpożowe
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Cześć, jestem świeżo po spotkaniu z pomiarowcem firmy sprzedającej okna.
    Namieszał mi nieco w temacie rolet. Dotychczas byłem zdecydowany na rolety
    zintegrowane z oknem. Wiele osób doradzało mi takie jako nalepsze wyjście.
    A pomiarowiec mnie do takiego rozwiązania wyraźnie zniechęcał. Mówił o
    gorszej izolacji termicznej i problemach z ładnym ukryciem - nie do końca
    go zrozumiałem bo akurat nie było warunków żeby rysować a bez rysunku to
    ja jestem nie potrafię pojąć niektórych wyjaśnień. Mam za małą wiedzę.
    Proponował jako lepsze rozwiązanie skrzynki nadprożowe.

    Czy ktoś mi może wyjaśnić, potwiedzić, zdementować te rzekome problemy z
    roletami zintegrowanymi?

    --
    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-05-16 10:05:29
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    >Czy ktoś mi może wyjaśnić, potwiedzić, zdementować te rzekome problemy z
    >roletami zintegrowanymi?

    ja własciwie z rolet zrezygnowałem bo tego właciwie sie nie da pozenic z ociepleniem
    - mostek jak cholera. Chyba zeby je dać całkiem na ociepleniu - ale ten wariant mi
    sie nie podoba estetycznie.

    b.

  • 3. Data: 2011-05-16 10:12:17
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-05-2011 o 12:05:29 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ociepleniem - mostek jak cholera. Chyba zeby je dać całkiem na
    > ociepleniu - ale ten wariant mi sie nie podoba estetycznie.

    Jednak chciałbym mieć rolety.. czy któreś z rozwiązań jest mniej gorsze od
    pozostałych?

    Jakie są zalety i wady poszczególnych rozwiązań abstrahując już od
    izolacji termicznej?
    --
    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-05-16 10:17:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    ja własciwie z rolet zrezygnowałem bo tego właciwie sie nie da pozenic z
    ociepleniem - mostek jak cholera. Chyba zeby je dać całkiem na ociepleniu -
    ale ten wariant mi sie nie podoba estetycznie.

    Da się bez problemu.

    Ja takie znalazłem, ale faktycznie większośc systemów to lipa

    Wygląda to tak, ze pod nadprozem wkladasz skrzynke z roletą i silnikiem w
    zależności od ocieplenai jakie chces zstosować, ja na głębokosc ok 15cm
    dałem, od srodka przychodzi styropian grubosci ok 30cm moze wiecej, siatka i
    tynk,
    wszystko jest na zewnątrz, na to co odsaje przychodzi syropian celem
    zakamuflowania skrzynki

    do sroka wchodzi przewod zasilajacy i sterujący

    100% szczelnosci 0 mostka termicznego

    fakt, ze tego rodzaju rolety co ja mam to cięzko spotkać.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-16 10:20:02
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup
    > Czy ktoś mi może wyjaśnić, potwiedzić, zdementować te rzekome problemy z
    > roletami zintegrowanymi?

    Tak, jest problem z mostkami. Ja będe montował intermo, tu zdaje się mostki
    są najmniejsze:
    http://www.rolety-com.eu/images/rolety_instr/pomiar_
    01.jpg

    ...poza oczywiście roletami montowanymi do elewacji.

    A tak one wyglądają na murze, przed położeniem warstwy izolacji. term.:
    http://mycek.eu/wp-content/uploads/rolety-intermo-st
    erowane-elektrycznie-za-pomoc%C4%85-pilota.jpg

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2011-05-16 10:26:08
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 16 Maj, 12:17, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > 100% szczelnosci 0 mostka termicznego
    >
    > fakt, ze tego rodzaju rolety co ja mam to ci zko spotka .

    Zarzuć jakimś linkiem, ja też chętnie się dowiem :P
    Wymyśliłem sobie nawet gustowne okiennice, ale baba mnie pogoniła z
    tym pomysłem precz ;)

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2011-05-16 10:41:20
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 16-05-2011 o 12:17:43 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Wygl?da to tak, ze pod nadprozem wkladasz skrzynke z rolet? i silnikiem w
    > zale?no?ci od ocieplenai jakie chces zstosowaae, ja na g?ebokosc ok 15cm
    > da?em, od srodka przychodzi styropian grubosci ok 30cm moze wiecej,
    > siatka i
    > tynk,
    > wszystko jest na zewn?trz, na to co odsaje przychodzi syropian celem
    > zakamuflowania skrzynki
    >
    > do sroka wchodzi przewod zasilajacy i steruj?cy
    >
    > 100% szczelnosci 0 mostka termicznego
    >
    > fakt, ze tego rodzaju rolety co ja mam to ciezko spotkaae.

    Człowiek od pomiarów chyba właśnie o takim systemie opowiadał. W każdym
    razie podobnie przedstawiał zalety. Muszę go dopytać jak mi przyśle wycenę.

    --
    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2011-05-16 11:23:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    http://tnij.org/roletaa

  • 9. Data: 2011-05-16 11:46:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://tnij.org/roletaa

    dół skrzynki roletowej jest mostkiem, z zewnątrz do skrzynki wlatuje szczeliną rolety
    -20 , i dotyka sie z ramą okna, jesli nie z powietrzem wenątrz domu. Chyba ze czegos
    nie widze dobrze, fotki kiepskie.

    b.

  • 10. Data: 2011-05-16 11:54:33
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > dół skrzynki roletowej jest mostkiem, z zewnątrz do skrzynki wlatuje
    > szczeliną rolety -20 , i dotyka sie z ramą okna, jesli nie z powietrzem
    > wenątrz domu. Chyba ze czegos nie widze dobrze, fotki kiepskie.

    http://www.powanna.com.pl/photos/dom/system_integro.
    gif

    --
    Pozdr.