  • Data: 2017-02-23 08:32:54
    Temat: Re: kamerka/aparat do zdjęć poklatkowych na budowe
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    raspberrypi zajebiste ale nie mam wiedzy by to połączyć - Budyn masz jakieś linki z
    opisem, z przykładami itp co i jak połączyć?

    Pomysł przyjaznego teź super - popróbuje dzisiaj mam kanona g3 - optyka fajna,
    żdjęcia tez:-) Tylko trzeba jakiś karmnik zrobić i zabezpieczyć aparat przed
    wilgocią.

    Gopro - poszukam, na allegro jakichś używanych:-) to też dobry pomysł

    W okolicy nie ma nic... prócz pól:-)
    Słup postawie sam, drewniany:-)

    Musze to zorganizować w ciągu 2 tygodni bo chce już ruszyć z robotą:-/

    Dzięiki za pomysły