  • Data: 2019-12-06 22:13:16
    Temat: Re: klej do styropianu zamiast klej do kasetonów
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 6 December 2019 15:09:37 UTC-6, ToMasz wrote:
    > witam
    > Seniorzy życzą sobie kasetony na suficie. ale sufit jest chropowaty. mam
    > obawy ze klej poliuretanowy, taki do kasetonów, złapie same "chropy",
    > będzie wymagał długiego podtrzymywania kasetonów, a może i po czasie
    > zaczną odpadać. Czy coś stoi na przeszkodzie aby ozdobne kasetony
    > sufitowe, przykleić klejem do styropianu ocieplającego sciany budynku?

    Nic.
    Ja kleilem sylikonem.

    Jak sie wkurzalem przy pierwszych 10-20 kasetonach korzystajac z kleju tego
    przezroczystego tak bylem szczesliwy jak zaczalem uzywac sylikonu.

    Te pierwsze 10-20 kleilem chyba caly dzien.

    Reszte (jakas setke) przykleilem chyba w 2h. Ale oszukiwalem bo mialem pomocnika co
    mi sylikonowe ciapki na styro robil...