  • Data: 2019-12-07 18:56:42
    Temat: Re: klej do styropianu zamiast klej do kasetonów
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-07 o 17:35, Hans Kloss pisze:
    > Nie chcę się czepiać ale dlaczego seniorzy=tanie rozwiązania?. Najtansze będzie
    naklejenie tapety raufazy i pomalowanie emulsją, choć nierowności i tak będzie widać.

    Raczej nie tanie tylko o bajzel chodzi. Senior się wqr..ia jak mu się
    mir domowy zakłóca i wyłącza z użytku pomieszczenie na parę dni plus syf
    w mieszkaniu.
    U rodziców oprócz sypialni robiłem jednak sufity normalnie na gładko, bo
    wreszcie są materiały porządne, a sufit podobnie śmietnik po starych
    kasetonach plus szczeliny między płytami takie, że łyżka stołowa
    wchodziła. Szła w te szczeliny masa do spoinowania z włóknem szklanym
    plus na to siatka, znowu pacanie masą a potem 3 warstwy gładzi żeby to
    wszystko sumarycznie schować. W małej sypialence na samym końcu
    zdecydowali że odświeżony kaseton wystarczy na ten syf na suficie.

    Co do klejenia - kleiłem taką masą białą z wiaderka nakładaną
    szpachelką. Zero problemów, szło jak przecinakiem i miał głeboko w
    poważaniu chropowatości, szczeliny itp. Byle nie fale dunajec. Ten klej
    przeźroczysty co był kiedyś w tubkach dziadowski strasznie.

    zdrówko

    --
    Irokez