  • 1. Data: 2009-08-17 08:31:30
    Temat: klej do tapet_okres przydatności
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Witam
    W jakim czasie klej w postaci płynnej (rozrobiony) należy wykorzystać? Czy
    np po kilku dniach zachowa swoje właściwości? (metylan Direct)

    pozdr
    P.

  • 2. Data: 2009-08-24 07:06:18
    Temat: Re: klej do tapet_okres przydatności
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja trzymałem w słoiczku Metylan i po kilku tygodniach jeszcze bardzo dobrze
    kleił. Natomiast po pół roku przestał być kleisty i zrobił sę śliski. Nie
    próbowałem go już, czy klei i wylądował w kanalizacji.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4361
    (20090823) __________