    From: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: klej w piance do betonu komórkowego
    Date: Thu, 19 Jul 2012 15:01:46 +0000 (UTC)

    brunet.wp <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    :

> [...]
    >
    > poszukuję kleju w piance do betonu komórkowego. Może nawet niekoniecznie w
    > piance, ale taki aby można go było zaaplikować w trudno dostępne miejsca,
    > więc najlepiej wężykiem wpsikać.
    >
    > Potrzebuję tego kleju aby wzmocnić ścianki działowe, które są z 12cm betonu
    > komórkowego (na klej biały, Alpol bodajże). Murarze moim zdaniem dali za
    > mało kleju w niektórych miejscach. Ścianki działowe wyglądają na mało
    > stabilne - chcę je wzmocnić. Są też słabo związane ze ścianami nośnymi.
    >
    > Co zastosować? Jest w ogóle taki klej? Cena nie gra roli, bo potrzebuję go

    Jeśli nie wsadzili choćby gwoździa między działową a nośną to sam zamocuj
    kątowniki lub chociażby kawałki blachy perforowanej zgiętej w pół(mogą być z
    uchwytów ES do mocowania profila sufitowego). Zwykła niskorozprężna piana z
    wężykiem będzie też pomoże, ale odkurzyć i zwilżyć trzeba powierzchnię przed
    aplikacją. Jeśli ściana pracuje na środku to albo do rozebrania, albo do
    zazbrojenia siatką elewacyjną po całości. Do głowy przychodzi mi jeszcze
    wkręcenie po skosie między bloczki długich wkrętów, ale tego to by chyba
    poszło kilkanaście sztuk na m2 :)