    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 24 May 2018 20:41:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kociol na pellet i drewno klasa 5
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 21:10:38 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Aleś mnie zdemaskował "Herlawy Oszołomesie". Dobrze, że mi uświadomiłeś,
    > że ze mnie jest taki kapitalistyczny krwiopijca i cwaniaczek. Wytłumacz
    > mi jeszcze jak ja to robię skoro niczego ludziom indywidualnym nie
    > sprzedaję, bo jest to już historia, a obecnie pracuję tylko i wyłącznie
    > dla większego podmiotu zapewniając serwis automatyki. Także i w
    > ogrzewnictwie tyle, że w większej niż u zwykłego Kowalskiego skali.

    Ale serwisujesz sam czy nadzorujesz tych o mniejszych kwalifikacjach?;)

    > Ja ci wytłumaczę co to jest.

    Ja Tobie tez wytlumacze
    Proponowanie komus wstawienie PC do starego domu to w zdecydowanej więkzości
    przypadków pomysł na którym zyska tylko instalator

    > To jest takie głupie pierdolenie takich
    > zawistnych, starych, komunistycznych durni
    Komunistycznym durniem jeśli już to ew Siebie nazywaj bo zapewne Swoje rozległa
    kwalifikacje, doświadczenia itp w większości "za komuny" uzyskałeś

    > Jakież to jest ogromne ździerstwo takiego kapitalistycznego krwiopijcy
    > instalatora, który zarobi 10 czy 20% na materiałach, na które dostanie w
    > hurtowni 40 czy nawet 60% rabatu i sprzeda je klientowi taniej niż ten
    > klient sam mógłby je gdziekolwiek kupić.
    Bzdurne założenie to i bzdurne wyniki Tobie wychodzą
    Klienta jak zechce to spokojnie sam kupi w takich samych cenach niż kupi mu
    instalator
    A większości przypadków kupi taniej bo z zasady instalatorowi nie zależy żeby kupić
    najtaniej(bo i tak płaci klient) więc kupuje tam gdzie mu wygodniej dostając jakis
    standardowy rabat a klient może poszukać i negocjować indywidualnie i kupi taniej.

    > Co najwyżej klient może sobie
    > kupić w podobnej cenie najtańsze i najbardziej badziewne materiały
    > przywożone z Chin, które już się rozpadają podczas montażu.
    Tak własnie najczęściej robią instalatorzy jeśli znajdą klienta który płaci im za
    "całość"(robocizna+materiał)oraz wszelkiej maci developerzy.
    Dlatego ja fachowcom płacę za to na czym znać się powinni najlepiej czyli za robotę a
    materiały kupuje sam