  • 1. Data: 2012-04-23 09:11:28
    Temat: komin ceglany/komin systemowy
    Od: " jan3miasto" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Jest stary komin poniemiecki 11m w domu jednorodzinnym, który posiada dwie
    wyczystki: jedną poniżej paleniska, drugą tuż pod kalenicą na poddaszu
    nieużytkowym. Komin jest w złym stanie technicznym i wymaga rozbiórki.
    Przewidziane jest postawienie nowego komina systemowego.
    Pytanie brzmi czy w świetle wymogów technicznych, prawnych można wykonać w
    nowym kominie dwie wyczystki tak jak to było dotychczas, czy też nie.
    Dodam że dach jest stary i nie posiada komunikacji na zewnątrz i czyszczenie
    go z poddasza było wygodne.
    Pozdrawiam
    Jan

  • 2. Data: 2012-04-23 10:59:27
    Temat: Re: komin ceglany/komin systemowy
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik " jan3miasto" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie brzmi czy w świetle wymogów technicznych, prawnych można wykonać w
    > nowym kominie dwie wyczystki tak jak to było dotychczas, czy też nie.

    Mam odbiór kominiarski sprzed dwch miesięcy, komin taki jak opisałeś (niższy
    trochę).
    Kominiarz żadnych obiekcji nie zgłaszał, a pytałem specjalnie o takie
    rozwiązanie.

    mcs

  • 3. Data: 2012-04-23 21:21:49
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]

    > nowym kominie dwie wyczystki tak jak to było dotychczas, czy też nie.
    > Dodam że dach jest stary i nie posiada komunikacji na zewnątrz i

    Można tak wykonać - jest o tym w rozporządzeniu.