  • 1. Data: 2012-04-22 19:28:36
    Temat: Montaż paneli
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    Prosze o opinie na następujący temat.

    Deska Barlinecka
    + akustyka (ciszej po niej sie chodzi)
    - trwałość

    Panele
    - akustyka
    + trwałość

    Jak to połączyć ?

    Płyta OSB przykręcona do podłogi i na to przyklejone panele.

    Mam
    trwałość paneli
    akustyke deski
    i jak kiedyś mi się znudzą stosunkowo łatwo wymienić w przeciwieństwie
    do parkietu.

    Cena panel+OSB porównywalna z deską i sam mogę to zrobić.
    S.

  • 2. Data: 2012-04-22 19:58:40
    Temat: Re: Montaż paneli
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 22 Kwi, 19:28, tall_30 <s...@g...com> wrote:
    > Płyta OSB przykręcona do podłogi i na to przyklejone panele.

    OSB we wnętrzach to chyba niedobry pomysł. Coś tam się podobno
    wydziela powoli.

  • 3. Data: 2012-04-22 20:32:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tall_30 wrote:
    > Witam
    > Prosze o opinie na następujący temat.
    >
    > Deska Barlinecka
    > + akustyka (ciszej po niej sie chodzi)
    > - trwałość

    a co jest nie tak z trwałością :)

    > Panele
    > - akustyka
    > + trwałość

    > Jak to połączyć ?

    co zczym łączyć i dlaczego

  • 4. Data: 2012-04-22 20:56:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2012 20:32, Marek Dyjor pisze:

    > a co jest nie tak z trwałością :)

    No właśnie - zwłaszcza w zestawieniu z "trwałością" paneli podłogowych...

  • 5. Data: 2012-04-22 21:05:07
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 kwietnia 2012 20:32:25 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > a co jest nie tak z trwałością :)

    > co zczym łączyć i dlaczego

    Co do trwałości:
    W tym momencie mam barlinka na podłodze i po trzech latach wygląda naprawde kiepsko.

    OSB przykręcić do podłogi
    Panele przykleić do OSB
    Lepsza akustyka
    Wieksza trwałość

  • 6. Data: 2012-04-22 21:12:58
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 kwietnia 2012 19:28:36 UTC+2 użytkownik tall_30 napisał:
> [...]
    > do parkietu.
    >
    > Cena panel+OSB porównywalna z deską i sam mogę to zrobić.

    Estetyka nie ma dla Ciebie znaczenia?
    Hmmm.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2012-04-22 21:13:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2012 21:05, s...@g...com pisze:

    > Co do trwałości:
    > W tym momencie mam barlinka na podłodze i po trzech latach wygląda naprawde
    kiepsko.

    A miałeś może w tym samym czasie i w takich samych warunkach panele dla
    porównania?

  • 8. Data: 2012-04-22 21:20:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Co do trwałości:
    > W tym momencie mam barlinka na podłodze i po trzech latach wygląda
    > naprawde kiepsko.

    ja też mam barlinka i wygląda super :)

    kupiłeś najtańszy to masz to za co zapłąciłeś, ponadto nie podajesz jak go
    eksploatujesz.

    > OSB przykręcić do podłogi
    > Panele przykleić do OSB
    > Lepsza akustyka
    > Wieksza trwałość

    lepszą trwalość uzyskuej sie kupując produkty wyskiej jakości i właściwie je
    eksploatując. Jak masz krzywe podłoże to trzeba wylać samopoziom a potem dać
    odpowiednie maty podkładowe.

  • 9. Data: 2012-04-22 21:24:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A miałeś może w tym samym czasie i w takich samych warunkach panele
    > dla porównania?

    jak juz napisłem nie widaomo co kupił może to tylko "barlinek" jako synomim
    deski w.w. albo kupiła jakąs najtańśza miekką dechę a ma stado dzieci i
    kilka psów kóre nosza piach i pazurami demolują deskę.

    Obaiwam sie że panele po takim traktowaniu moga wyglądać sporo gorzej.

    ja mam deskę tali i to jest naprawde cholernie twarde drewno.

  • 10. Data: 2012-04-23 05:33:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > Estetyka nie ma dla Ciebie znaczenia?

    wiesz jak kupi naprawdę solidne panele to estetka wiele nie ucierpi, tylko
    ze naprawdę dobre panele to sporo kosztują :)