  • 1. Data: 2012-04-22 12:53:03
    Temat: Tynk wodoodporny
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Poradźcie, czym otynkować ściany piwnicy w bloku, gdzie przecieka woda?
    Blok ma fundament murowany z cegły i tędy sączy się woda po każdym deszczu.
    Administracja ma problem zgłoszony ale zanim to ujmą w planach remontu,
    to będzie 2014 a chciałbym prowizorycznie (ale skutecznie) uszczelnić).
    Tynk cementowy ze szkłem wodnym, czy jest coś lepszego?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-22 19:14:10
    Temat: Re: Tynk wodoodporny
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 22.04.2012 12:53, Jacek pisze:
> [...]
    > to będzie 2014 a chciałbym prowizorycznie (ale skutecznie) uszczelnić).
    > Tynk cementowy ze szkłem wodnym, czy jest coś lepszego?

    Rozumiem że chcesz tynkować od zewnątrz...?
    Tak prosto tego nie zrobisz.
    Poczytaj o iniekscji krystalicznej.
    A tak naprawdę to dobry drenaż i odbudowa(budowa) izolacji pionowej i
    poziomej. "Tak na szybko" się tego załatwić nie da w prosty sposób.

  • 3. Data: 2012-04-22 19:28:21
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-22 19:14, Albercik pisze:

    > Rozumiem że chcesz tynkować od zewnątrz...?
    > Tak prosto tego nie zrobisz.
    Zdecydowanie od WEWNĄTRZ.
    Od zewnątrz zrobi administracja, jak przyjdzie czas.
    Na razie chcę ratować piwnicę przed wodą.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-22 19:30:50
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-22 19:28, Jacek pisze:
    .
    > Na razie chcę ratować piwnicę przed wodą.
    > Jacek

    No to tynkując od wewnątrz raczej tego nie zrobisz.
    Cokolwiek położysz na ściany to woda, która przejdzie przez mur będzie
    musiała popłynąć dalej i nawet jak chwilowo nie znajdzie ujścia to
    będzie tylko kwestia czasu.

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-04-22 20:23:01
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-04-22 19:30, SkiMir pisze:
    > No to tynkując od wewnątrz raczej tego nie zrobisz.
    Mam pełną świadomość, że tynkowanie od środka nie załatwi sprawy na
    stałe, ale chcę zrobić coś na 2-3 lata, żeby było sucho. W sąsiedniej
    piwnicy administracja ma swoje pomieszczenie, więc będzie to dla nich
    dodatkowa mobilizacja, jak się pojawi woda.
    \Jacek

  • 6. Data: 2012-04-23 11:23:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > ale chcę zrobić coś na 2-3 lata, żeby było sucho. W sąsiedniej piwnicy
    > administracja ma swoje pomieszczenie, więc będzie to dla nich dodatkowa

    jak już tak bardzo upierasz się przy swoim
    to polecam MAPEI 2 składnikowa HYDROIZOLACJA
    Mapelastic A + B - 300zł kosztuje komplet 25KG kilka paczek bedziesz musial
    pewnie kupic
    i wysmarowac całosc podłogi i sciany, ale nie ręczę czy się nie odparzy od
    mokrejściany.