  • 1. Data: 2012-04-21 14:27:57
    Temat: Grzejniki stalowe purmo cv22
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Takie szybkie pytanko: czy grzejniki stalowe purmo cv22 maja mozliwosc podpiecia
    niezaleznie, czy podejscie jest z prawej czy z lewej strony? Np. tu widze, ze
    podejscie jest z prawej:
    http://img3.sprzedajemy.pl/540x405_grzejnik-purmo-cv
    -x--1121168.jpg
    a tu z lewej http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/93/53/
    86/2093538627

    Pytanie kolejne czy zawor termostatyczny (pokretlo z ust. temperatury) musi byc
    po tej stronie co podejscie, czy dowolnie. I ostatnie: czy z tymi grzejnikami
    beda wspolpracowac termostaty clarus na baterie, ktorych ostatnio byl wysyp w
    biedronce?
    http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/70/67/
    11/2270671145
    Wystarczy taki termostat podpiac do grzejnika, czy trzeba cos jeszcze
    dokupic? Pytam, bo nie wiem czy ciagnac przewod do kazdego grzejnika, co by w
    przyszlosci nie wydawac kasy na baterie. Jest sens cos takiego robic? - bo potem
    juz bedzie za pozno (panele, malowanie) Ogrzewanie weglowe.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2012-04-22 11:06:16
    Temat: Re: Grzejniki stalowe purmo cv22
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jmu94d$c31$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > podpiecia
    > niezaleznie, czy podejscie jest z prawej czy z lewej strony? Np. tu widze,

    Ja mam chyba akurat te grzejniki. Skonstruowane są tak że wieszać można na
    wieszaku dowolną stroną. Więc jak ci pasuje z lewej albo prawej strony
    podejściem.

    > Pytanie kolejne czy zawor termostatyczny (pokretlo z ust. temperatury)
    > musi byc
    > po tej stronie co podejscie, czy dowolnie.

    Tak. Przy czym zawór jest już w tych grzejnikach fabrycznie wkręcany a ty
    tylko głowicę dokupujesz.

    > I ostatnie: czy z tymi grzejnikami
    > beda wspolpracowac termostaty clarus na baterie, ktorych ostatnio byl
    > wysyp w
    > biedronce?

    ??? Nie wiem jaki jest sposób montażu tych biedronkowych.

    Marek

  • 3. Data: 2012-04-22 19:12:13
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Zależy od zawiesia do ściany, jeśli grzejniki mają zgrzane "uszy" do jednej z
    blach, to masz grzejnik na jedną stronę (standardowo prawą), ale są też
    grzejniki bez własnych uchwytów i wtedy stosujesz uchwyt tzw. uniwersalny (taki
    uchwyt łapie za grzejnik od spodu i od góry).
    (podałem ogólnie, tym konkretnym cv22 nie przyglądam się).

  • 4. Data: 2012-04-23 10:24:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (taki
    > uchwyt łapie za grzejnik od spodu i od góry).
    > (podałem ogólnie, tym konkretnym cv22 nie przyglądam się).

    Właśnie moje CV22 akurat nie mają zawieszeń zgrzewanych i można je dowoli
    obracać.

    Marek

  • 5. Data: 2012-04-23 11:03:41
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Przy czym zawór jest już w tych grzejnikach fabrycznie wkręcany a ty
    > tylko głowicę dokupujesz.

    tzn. Tak, tam gdzie podejscie, czy Tak - dowolnie :)
    Dzięki za pomoc, sporo mi pomogles.

    --
    pozdr.
    Z.

  • 6. Data: 2012-04-23 12:03:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:jn35tm$hv4$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > tzn. Tak, tam gdzie podejscie, czy Tak - dowolnie :)

    Tam gdzie podejście to po tej stronie głowica. Do tego miejsca (do zaworu)
    dochodzi taka rurka z dołu od podejścia VK. Po drugiej stronie grzejnika
    jest wkręcony odpowietrznik i to jest w zasadzie tylko dziura w grzejniku.

    Marek