  • Data: 2017-10-17 09:37:24
    Temat: Re: kominek wentylacyjny do kanalizy
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-14 06:00, uciu pisze:
    > Doradźcie,
    >
    > dom parterowy,
    > dwa piony kanalizacyjne (jeden 160 zbiera WC x2+ umywalka + pralka + zmywarka,
    drugi 110 zbiera prysznic, wanna + umywalka x2)

    > Czy musi być jakiś grzybek na dachu do odpowietrzenia?

    Jesli są szamba czy jakies rozsącza, bez kominka może smierdziec
    z kotłów przez nieszczelne pokrywy. Kominek powoduje, ze jest
    stały ciąg od lustra nad gównem aż do wylotu nad dachem. Wszelkie
    nieszczelnosci w okolicy szamba zasysasją, a nie wydmuchują.
    U mnie czuło się smrodek na trawniku, ponownie wezwany dekarz
    zrobil kominki i zapach calkowicie ustal. Konce kanalizy na
    szczescie byly wypuszczone na strychy, ale pozamykane.

    Kiedys byla tu dyskusja i wyszlo, ze od dolu do góry przez kanalize
    powinien ciagnać wiatr. I ze kominki powinny byc w szczycie dachu,
    a nie gdzies w połowie zbocza.
    --
    A S