  • Data: 2017-10-16 10:17:03
    Temat: Re: kominek wentylacyjny do kanalizy
    Od: Tornad <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 października 2017 15:46:42 UTC+2 użytkownik QUATTRO napisał:

    > doprecyzuję, jest ono po to aby po pierwsze primo:
    > przewód kanalizacyjny był odpowietrzony z różnych niebezpiecznych gazów,
    > aby się nie gromadziły (co wcześniej podano)
    >
    > po drugie primo: aby nie było bulgotań i zasysań wody z syfonów (w
    > miskach klozetowych, umywalkach, odprowadzeniach brodzików i wanien)
    >
    > po trzecie primo: aby nie było zasysań wskazanym jest aby końcowe 150 cm
    > przewodu odpowietrzającego było min 50 mm szersze od nominalnej grubości
    > pionu kanalizacyjnego, tu znajduje się ta rezerwa powietrza nie
    > pozwalająca na powstanie tych jak to nazywacie powietrznych korków
> [...]

    A po kwinto prima sort, gościu kanalizacji jeszcze nie ma. Chyba wiadro pod
    srocem trzyma. Ale to wcale nie przeszkadza mu aby tu uprawiac ducie trupy i
    wymyslac jakies urojone problemy. A wiekszosc lacznie ze mna, starym wyga, na
    te jego sztuczki dajemy się nabierać.

    Chyba bede mu musial opowiedziec bajke o skaczącym wezu.

    Pzdr
    Tornad