    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: kompostownik, parę pytań
    Date: Tue, 17 Apr 2012 01:20:42 +0200

    > Jasno tutaj widać, że kompostowanie trawy, to rzecz zbyt złożona dla
    > prostego parmenidesowego "byt jest, a niebytu nie ma".
    :)
    Jam człek prosty, ze wsi, więc prostota jest mi najbliższa
    i zamiast rozmów o "bycie czy niebycie" wolę rozmowy o "odbycie" czyli
    dupie np.Maryny.
    Direk zaraz zarzuci mi, że to przejaw nie mojej prostoty ale prostactwa
    :)

    >Tu trzeba
    > mądrości, jaką miał Sokrates. Ale trzeba wiedzieć, że jego Sokratesem
    > to tylko Grecy przezwali, bo po prawdzie był to Jedrek Kudasik z Nowego
    > Targu, czyli z miasta. A baba jego, to była Wanda, a nie żadna Ksantypa.
    > Ten Jędruś Kudasik powiedział bardzo mądre słowa: krowa, i koza jednóm
    > trowe zrejóm, a gówno inkse. Ludziska jeden rozum mają, a każdy rozumuje
    > inaczej.
    :)
    I rzecz w tym aby się różnić bo jednorodność jest wbrew naturze
    ale starajmy się "różnić pięknie"
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262