  • 1. Data: 2012-05-18 21:06:22
    Temat: <koniec więczy dzieło - porotherm
    Od: t...@g...com

    Szanowni koledzy i koleżanki,
    Napiszcie proszę jak ma być zakończona ściana zbudowana z porothermu na samej górze?
    Chodzi mi o poddasze - ściany szczytowe. U mnie budowlańcy pozostawili te dziury
    niezamknięte - boję się że ściana będzie za mocno "oddychać".
    Czy nie powinno się tych dziur zakleić choćby zaprawą *na nią pójdzie styropian ale
    na pewno nie będzie przylegał bo cegła była docinana piłą więc spodziewam się że
    będzie tam wiatr hulał
    Pomóżcie dobrą radą.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2012-05-18 22:00:30
    Temat: Re: <koniec wieńczy dzieło - porotherm
    Od: t...@g...com

    Wieńczyć
    Wieńczyć
    Wieńczyć
    Wieńczyć
    Wieńczyć
    Wieńczyć
    Wieńczyć

  • 3. Data: 2012-05-18 23:58:26
    Temat: Re: <koniec więczy dzieło - porotherm
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    <t...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    Szanowni koledzy i koleżanki,
    Napiszcie proszę jak ma być zakończona ściana zbudowana z porothermu na
    samej górze?

    Styropianem o grubości 15-20cm, klejem i siatką.

  • 4. Data: 2012-05-19 00:01:33
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    a w ogóle daj foty to zobaczymy co tam narobili.

  • 5. Data: 2012-05-21 09:28:43
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    On 18 Maj, 23:58, "kiki" <w...@p...pl> wrote:
> [...]
    > samej górze?
    >
    > Styropianem o grubości 15-20cm, klejem i siatką.

    A wlasciwie to nie powinno sie tych scian traktowac prawie jak mebli?
    Czyli mam na mysli:
    - ocieplic cala polac (tez nad sciankami)
    - obfoliwac po calosci, folia przechodzi nad sciankami
    - kartongipsowac po staremu :)

    Szczelnosc bylaby zachowana.

    bajcik

  • 6. Data: 2012-05-21 17:24:06
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Krzysztof Garus" <g...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
    On 18 Maj, 23:58, "kiki" <w...@p...pl> wrote:

    > Styropianem o grubości 15-20cm, klejem i siatką.

    > A wlasciwie to nie powinno sie tych scian traktowac prawie jak mebli?

    No tak powinno być ale czasem trudno jest zrobić połać żeby było do niej
    dojście od środka. Zwykle jest przedostatnia krokiew, która zasłania.
    Ciężko ekipę zmobilizować żeby zostawili tyle ile potrzeba.
    W trakcie robienia więźby niech ocieplą od góry te szczyty, a resztę zrobi
    sie później.