eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa › Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
  • Data: 2018-08-06 17:19:01
    Temat: Re: kosiarka spalinowa - traktorek - czy kosiarka listowa
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2018 13:01, Mateusz Viste pisze:

    > Tak się składa że na polu mam akurat 3 konie, a wokół domu 30 owiec.
    > Temat jest mi więc nieco bliski. Z kozami też mam pewne doświadczenie,
    > aczkolwiek obecnie żadnej nie posiadam bo to wredne małpy są.
    > Emerytów także zdarza mi się widywać, nieczęsto jeszcze żywotnych. Tutaj
    > jednak mowa o starszym Panu które nie jest już w stanie zapanować nad
    > kosą spalinową, więc nie okaz zdrowia.

    W internetach to Ty możesz mieć pińcet owiec i kuni od groma i ciut ciut.
    Jako argument z czapy, że się znasz na tej chudobie. I nie Ty pierwszy tak.
    Wystarczy komuś napisać - nie znasz się na budowaniu, bo mieszkasz w starej
    kamienicy opalanej kozami, by ci zaraz nie odrzekł: "mieszkam, bo lubię, ale
    takich domów, com je wybudował własnymi ręcami, to ty w życiu nie będziesz
    miał". Itede, itepe.

    Wplatanie w wątek 'kosiarka rotacyjna vs. kosiarka listwowa' sugestii -
    i to na poważnie - o zastąpieniu kosiarek końmi, krowami i owcami, a potem
    wysłuchiwanie opinii - też na poważnie - że dla emeryta koń nie, bo kopie
    i krowa też nie, bo bodzie - a emeryt schorowany - jest tak absurdalne, że
    w takiej dyskusji można brać udział czysto rozrywkowo, gdy człowiek w dobrym
    humorze i zimny porter obok klawiatury. Wtedy purnonsens jest OK i mogę
    nawet deliberować o wyższości wysuszonych krowich placków nad peletem, jako
    ekologicznym paliwem do ogrzewania domu.