  • Data: 2013-02-11 22:24:46
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d8d01925-5b15-47ea-a071-

    >Dlaczego wyłączyłeś wpływ temperatury w pomieszczeniu? Nie ma znaczenia jak
    >ogrzewasz. Sterując pokrętłem głównym ustawiasz >temperaturę do jakiej dąży
    >układ.

    Dazy modulujac moc kotla i temp. zasilania. To moze dobre kiedy otwiera sie
    okna na godzine podczas silnych mrozow, ale prawidlowo dobrane w sumie dwa
    parametry wystarcza az nad to do utrzymania niemal stalej temp. w domu.
    Innymi slowy dla potrzeb chocby kominka lepiej zrezygnowac z wplywu temp.
    wewnetrznej, bo na dole moze byc zbyt cieplo, a na gorze zbyt zimno. Sprawa
    podstawowa, tego wplywu wogole nie potrzebujemy.

    Pozdro.. TK