  • Data: 2013-02-11 23:28:09
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 21:50, quent <q...@b...gmail.kom> wrote:
    > Panowie poradźcie proszę. Mój kondensat (100% podłogówka) ma taką
    > przypadłość, że gdy przychodzą mrozy to w domu robi się zbyt ciepło >22
    > a jak jest powyżej zera to muszę podkręcać_na_sterowniku* bo temp. spada
    > <22.

    > - co to jest temp. projektowa
    Maksymalna temperatura, na którą projektowane jest ogrzewanie.
    Możesz zadziałać na dwa sposoby
    1. Zmienić ustawienia z podłogówki na punkt początkowy - punkt
    końcowy. To będzie najprościej i najskuteczniej
    2. Pokombinować z minimalną temperaturą zewnętrzną
    to oznacza, że zmieniasz kąt nachylenia krzywej - tak jak będziesz
    potrzebował.
    Teraz pewnie masz -15. Jak dasz -20 to powinno pomóc.
    Instrukcja strony: 43 i dalsze oraz rysunki na 47.
    pozdrawiam Piotr