  • Data: 2013-02-12 09:14:43
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.02.2013 08:41, quent wrote:

    > Dzięki za podanie swoich ustawień.
    >
    > Mieszkam od lipca '12 ale grzałem podłogą już zeszłej zimy.
    > Gaz mam E(GZ-50).
    > Gazem grzeję wodę, gotuję i ogrzewam dom. Zużycie dla 3 osób
    > (2+1).Notuję sobie od momentu wprowadzenia:
    > 2012.07.10 - 2012.08.10 - 17m3
    > 2012.08.10 - 2012.09.10 - 32m3
    > 2012.09.10 - 2012.10.10 - 47m3
    > 2012.10.10 - 2012.11.10 - 108m3
    > 2012.11.10 - 2012.12.10 - 153m3
    > 2012.12.10 - 2013.01.10 - 150m3
    > 2013.01.10 - 2013.02.10 - 183m3

    Wyglada, ze nasze junkersiki sa ekonomiczne.
    U mnie zuzycie wyglada to nastepujaco:
    Dom 90m2 + 90m2 po podlogach. Co i cwu ogrzewane gazem.
    Dodatkowo kominek 10kW - od pazdziernika spalone okolo 4mp drewna.
    Gaz - typu Lw (GZ-41,5)

    7.10.2012 - 1.12.2012 : 119m3
    . - 31.12.2012 : 125m3
    . - 31.01.2013 : 61m3