  • Data: 2013-02-12 09:22:38
    Temat: Re: krzywa grzewcza - podłogówka Junkers
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-12 09:14, Budyń pisze:

    > taka jest twoja teoria. Ja tez mam 100% podłogówki i piec kondensacyjny jak ty,
    sterowane jednym czujnikem w centralej czesci domu - i uwierz mi: to działa :-)

    Póki co poczekam na efekty z obecnej modyfikacji ustawień FW100.
    Jestem dobrej myśli. Wczoraj wieczorem przestawiłem na inne nastawy, w
    nocy przyszedł mróz i rano miałem 21.5st czyli idelanie.
    W dzień ma być powyżej zera więc jak wróce po 16tej do domu i do
    wieczora będzie dalej 21,5 to będzie bingo ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info