  • Data: 2012-07-23 18:09:54
    Temat: Re: która pralka?
    Od: pw <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-23 17:35, quent pisze:
    > Wątek już się rozrósł

    No to co! :-)
    Chętnie przeczytam każdą rzeczową wypowiedź.

    > ale gdybyś mi napisał, że chodzi o wodę w sesie
    > kasy to napisałbym Ci żebyś wziął tańszą pralkę o np. 2kzł i miałbyś na
    > wodę na ileśtam lat ;-)

    To prawda, ale nie w pieniądzu problem :-)

    > Sam chcę kupić pralkę nową choć moja (candy) nie jest stara ale ma jedną
    > podstawową wadę, na pełnym załadunku pierze baaardzo długo. Z racji
    > budowy przez 8 miesięcy mieszkałem w innym miejscu w którym była pralka
    > takiej samej klasy jak moja candy ale na podobnym programie prała o
    > wiele szybciej z takim samym efektem.

    No cóż. Sprzęt sprzętowi nierówny...

    Moja przepracowała grzecznie 17 lat.
    Czas na zmianę. Teraz chcę czegoś, co wypierze lepiej, niż ja w rękach. :-)

    > Jeśli chodzi o skuteczne odwirowywanie to im większa prędkość tym efekt
    > odwirowania wody lepszy ale ja nawet w mojej candy ktora ma 1000obr
    > użyłem tej predkości chyba raz czy dwa bo ciuchy po takim odwirowywaniu
    > wychodzą bardzo pogniecione, ciężko się je prasuje.

    Zgadzam się. Te nowsze mają taki tryb z minimalizacją zagnieceń.
    Wirują przy tym zdecydowanie wolniej faktycznie.
    Ale np koc, kołdra, puch muszą być maksymalnie odwirowane.
    Im mniej wody do wysychania, tym w takich wypadkach lepiej.

    > Teraz pralki za niecaly tys zl mają prędkości rzedu 1400obr.
    > IMVHO szkoda kasy na pralkę za 3x tyle.

    Mnie nie.
    Jeśli faktycznie robią to, co obiecują :-)