  • Data: 2010-03-24 11:45:13
    Temat: Re: który projekt lepszy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:
    ale poza walorami
    > estetycznymi w praktyce są zbędnym gadżetem.

    Dokładnie tak samo uważam... :-)

    Przed rozpoczęciem całego tego zamieszania z budową, na etapie
    przygotowywania projektu rozpytywałem znajomych, którzy mieszkają w
    domach - czy to wybudowanych przez siebie czy odziedziczonych po...
    i wszyscy zgodnie orzekli, że z balkonu nie korzystają.

    Uznałem więc, że skoro działkę mam całkiem sporą, a i taras będzie przed
    domem, to ja z balkonu oraz tarasu nad wykuszem i samego wykuszu
    rezygnuję. Znacząco obniży to koszt samej budowy i zmniejszy ilość
    problemów.

    Użyteczność tego żadna, a po co pakować się w problemy, których można w
    łatwy sposób uniknąć...? :-) Za wysoka to cena za samą estetykę :-))

    pozdr.
    robercik-us