  • Data: 2018-09-08 22:21:23
    Temat: Re: licznik w bloku
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2018 o 00:02, collie pisze:

    > Tak. Poszukaj tego bezpiecznika na korytarzu, albo w piwnicy,
    > gdy licznik jest wewnątrz mieszkania. Często jest wspólny dla
    > kilku mieszkań. Jest zamykany, klucz ma administrator budynku.

    no i koniec tematu, bezpieczniki znalazłem, bo musiałem :D
    na szczęście zgadałem się z lokatorem z wyższego piętra i zaprowadził
    mnie do piwnicy i pokazał sprytnie schowane szafki a w nich normalne "eski"
    oczywiście szafka z bezproblemowym dostępem, ponoć kiedyś były kłódki
    ale było to dawno temu :)