  • Data: 2009-01-09 03:26:25
    Temat: Re: magnetyzery do wody
    Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 18:57, "Maciejos" <dupa@dupa> wrote:
    > Instalator, który będzie mi robił rurki w łazience polecił mi założenie
    > magnetyzera za licznikiem. Fakt że mam dość twardą wodę i trochę obawiam się
    > o elektryczny przepływowy podgrzewacz. Podobno taki magnetyzer nie usuwa
    > kamienia ale powoduje, że mniej się go wytrąca na grzałkach, bateriach
    > itp... Czy ktoś jest w stanie potwierdzić że takie magnetyzery działają
    > choćby w 20%? Jak słyszę "magnetyzer" to od razu mi się kojarzy z takim do
    > samochodu a jeżeli ten do wody ma być tak skuteczny jak ten samochodowy to
    > sobie daruję.

> [...]

    He..he, jeżeli nie pomoże to i nie zaszkodzi. Minidipole
    zmieniają skład cząsteczek. Czyli kompleksy soli stają się
    rozpuszczalne. Tyle, że to co pomaga w wypadku pralek, zmywarek i
    prysznica jest bez filtra RO szkodliwe dla zdrowia rodziny. Całość
    wymaga deliberacji w temacie. ;-)
    Trzeba pamiętać o jednym - sole mineralne tak potrzebne
    człowiekowiu organizm pobiera głównie z pokarmu, a nie z wody. Te z
    wody odkladają się głównie w naczyniech krwionośnych (nie tylko
    cholesterol !!!). Wody mineralne uzupełniają w niektóre jony
    elektrolity oirganizmu i mają zdecydowany wpływ na smak wody,
    zwlaszcza w połączeniu z CO^2.
    Reasumując - możesz założyć, ale lepiej zmiękczyć wodę usuwając
    nadmiar zazwyczaj niepotrzebnych soli i zasilając rodzinę w potrzebne
    - z jedzenia lub z apteki (i tak nie ma ich w wodzie, a nawet gdyby
    były, to nie wypijesz np. pół tony wody na dobę, a wystarczy jedna -
    dwie szklanki herbaty czy garść orzechów, albo naleśniki ze szpinakiem
    czy ćwikła z działki.
    Załóż porządny filtr RO - dzbanki to w kręgach fachowców nazywane
    są pizdrykami - najpierw usuwają, a później dodają...