  • 1. Data: 2010-04-21 10:34:41
    Temat: malowanie
    Od: "MarekG" <m...@a...pulawy.pl>

    witam
    jestem zupełnym laikiem i nigdy tego nie robiłem
    proszę fachowcą o podpowiedź.
    jaką farbę i metode polecicie do malowania ścian i sufitu w garażu?
    dziękuję z góry i pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5046
    (20100421) __________

  • 2. Data: 2010-04-21 12:56:45
    Temat: Re: malowanie
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > jaką farbę i metode polecicie do malowania ścian i sufitu w garażu?

    Przede wszystkim tanią!!!

  • 3. Data: 2010-04-21 19:39:16
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-21 12:34, MarekG pisze:
    > witam
    > jestem zupełnym laikiem i nigdy tego nie robiłem
    > proszę fachowcą o podpowiedź.
    > jaką farbę i metode polecicie do malowania ścian i sufitu w garażu?

    zgaduję że grupy dyskusyjne to także nowość dla Ciebie

  • 4. Data: 2010-04-22 07:00:21
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "MarekG" <m...@a...pulawy.pl> napisał w wiadomości

    > jestem zupełnym laikiem i nigdy tego nie robiłem
    > proszę fachowcą o podpowiedź.
    > jaką farbę i metode polecicie do malowania ścian i sufitu w garażu?
    > dziękuję z góry i pozdrawiam

    Jeśli garaż nie jest ogrzewany to farbę elewacyjną (zewnętrzną) najlepiej
    białą - będziesz miał wtedy jaśniej w garażu.
    Malowanie robisz wałkiem, odcinanie pędzlem. Przed malowaniem zagruntuj
    gruntem z wodą 1:3
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-04-26 06:59:34
    Od: Jacek <m...@s...pl>

> [...]
    > najlepiej białą - będziesz miał wtedy jaśniej w garażu.
    > Malowanie robisz wałkiem, odcinanie pędzlem. Przed malowaniem zagruntuj

    No a jak jest z tym gruntowaniem elewacji?
    Podobno sa 2 szkoly - jedna ze od razy farba druga ze najpierw grunt z
    farba.
    Ja w weekend dawalem silikonowa bez gruntowania.. ciekawe kiedy mi
    odpadnie? :)