  • 1. Data: 2010-04-18 10:15:22
    Temat: Zabudowa Kuchni
    Od: "kaz" <k...@o...pl>

    Witam,
    stoje przed wyborem firmy, ktora wykona zabudowe kuchni, zastanawiam sie nad
    firma Styl Meble z Elblaga, czy ma ktos meble wykonane przez nich?
    Interesuje mnie jakosc, terminowosc itp.

    pozdr
    maxx

  • 2. Data: 2010-04-18 19:52:09
    Temat: Re: Zabudowa Kuchni
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    kaz pisze:
> [...]
    > nad firma Styl Meble z Elblaga, czy ma ktos meble wykonane przez nich?
    > Interesuje mnie jakosc, terminowosc itp.

    Akurat odnośnie mebli, zwłaszcza na wymiar, to bym Ci polecił inną.
    Zwie się Meblux, nie jest znana, ma 2 lata, ale właściciele wraz z
    pracownikami bardzo długie doświadczenie w stolarstwie i kichy nie zrobią.
    509-804-089
    Powiedz, że nr dostałeś od Piotra informatyka :P