  • 1. Data: 2010-04-19 12:08:39
    Temat: Oswietlenie pod prysznicem
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Witam,

    czy możecie mi poradzić jakieś światełko pod prysznic- koniecznie na
    bezpieczne napięcie (no i oczywiście wodoszczelne)?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff

  • 2. Data: 2010-04-19 16:16:22
    Temat: Re: Oswietlenie pod prysznicem
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2010-04-19 14:08, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
    > Witam,
    >
    > czy możecie mi poradzić jakieś światełko pod prysznic- koniecznie na
    > bezpieczne napięcie (no i oczywiście wodoszczelne)?

    Kaganek. Oświaty najlepiej.

    Qra, nmsp

  • 3. Data: 2010-04-19 17:21:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
    > Dnia 2010-04-19 14:08, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
    > ryknęło:

    > Kaganek. Oświaty najlepiej.
    >
    > Qra, nmsp

    Tyle flakonów wypala się na placach - niech sobie powybiera, nikt mu nie
    będzie przeszkadzał po za harcerzami, kórzy zbierają dla producentów na
    powtórne napełnienie na listopad. Musi tylko uważać, aby nie chlapać wodą -
    mogą popękać.

  • 4. Data: 2010-04-19 17:56:31
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy możecie mi poradzić jakieś światełko pod prysznic- koniecznie na
    > bezpieczne napięcie (no i oczywiście wodoszczelne)?

    Ja mam halogenki 12V - sprawują się dobrze od 8 lat.

    MaW

  • 5. Data: 2010-04-19 19:06:05
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    masz światełko do łazienki ;))))))

    http://www.aco.pl/5214.html

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 6. Data: 2010-04-19 21:42:00
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ja mam halogenki 12V - sprawują się dobrze od 8 lat.
    >

    > MaW

    A jak ze szczelnością?

  • 7. Data: 2010-04-19 21:50:55
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "sbst" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > masz światełko do łazienki ;))))))
    >
    > http://www.aco.pl/5214.html

    Bajerek- ale raczej chodziło mi o coś troszkę mocniejszego- i nie na
    podłodze, ale gdzieś u góry

  • 8. Data: 2010-04-19 21:52:12
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Dnia 2010-04-19 14:08, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
    > ryknęło:

    > Kaganek. Oświaty najlepiej.
    >
    > Qra, nmsp

    Ja ciemny jak tabaka w rogu jestem. Od kaganka oświaty trzymam się z
    dala:-~)

  • 9. Data: 2010-04-19 21:56:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:42:00 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "MaW" <n...@a...bbb> napisał w wiadomości

    > A jak ze szczelnością?

    Poczytaj koniecznie:
    http://www.forumbudowlane.pl/vt/7363/0/oswetlenie-n-
    230v-nad-prysznicem
    http://www.haczyk.pl/forum/printview.php?t=6858&star
    t=15&sid=0ccedb1e30b38b5cd701d942d6bcba22
    http://www.forumsep.pl/viewtopic.php?p=44090 /temat łazienkowy, forum
    Stowarzyszenia Elektryków Polskich
    http://www.hotele.wegrow.pl/index.php?showtopic=1036
    4

  • 10. Data: 2010-04-19 22:10:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 23:50:55 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "sbst" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bajerek- ale raczej chodziło mi o coś troszkę mocniejszego- i nie na
    > podłodze, ale gdzieś u góry

    Musi być paroszczelne. Wszystko - kable, połączenia, łącznie z oprawą
    oświetlenia. Reszta w linkach ode mnie chwilę temu.