  • 1. Data: 2010-04-20 08:58:22
    Temat: Wrocław - dobry serwis zmywarek
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Potzrebuję serwisować zmywarkę Bosch
    Czy macie kogoś godnego polecenia (Wrocław) ?

    Rom

  • 2. Data: 2010-04-21 10:25:15
    Temat: Re: Wrocław - dobry serwis zmywarek
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Potzrebuję serwisować zmywarkę Bosch
    > Czy macie kogoś godnego polecenia (Wrocław) ?

    Serwisować, czy naprawić?
    Jeśli nie jest popsuta, to daj sobie spokój z jakimś serwisowaniem.
    Mam zmywarkę od ponad 15 lat (zdaje mie się, że Zanussi), zapuszczana
    codziennie i nie wymaga żadnego serwisu za wyjątkiem okresowego dosypywania
    soli i opróżniania sitka na śmieci.

    EWa

  • 3. Data: 2010-04-21 10:48:36
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    napisał w wiadomości news:4bced28e$1@news.home.net.pl...
    > Serwisować, czy naprawić?

    Jest popsuta. Chodziło o naprawę pogwarancyjną.

  • 4. Data: 2010-04-21 18:40:23
    Od: M&C <c...@T...pl>

    W dniu 2010-04-21 12:48, Rom pisze:
    > U?ytkownik "Ero Walensdorf"<walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>
    > napisa? w wiadomo?ci news:4bced28e$1@news.home.net.pl...
    >

    > Jest popsuta. Chodzi?o o naprawe pogwarancyjn?.

    pl.regionalne.wroclaw Kilkakrotnie były wątki o dobrych serwisantach.

    Cyprian