  • 11. Data: 2010-04-20 05:58:48
    Temat: Re: Oswietlenie pod prysznicem
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    news:rw1xauqyf91c.vzvdmm2waukz$.dlg@40tude.net...

    > Musi być paroszczelne. Wszystko - kable, połączenia, łącznie z oprawą
    > oświetlenia. Reszta w linkach ode mnie chwilę temu.

    Aha- dzięki. Czyli: nie wystarczy, że będzie na niskie napięcie i szczelny.
    Jeszcze musi mieć bezpieczne zasilanie. Rozejrzałem się- i te diodowe
    (wydają się optymalne - np listwy diodowe wodoszczelne) są zasilane
    zasilaczem impulsowym. Czyli: nie jest to do końca bezpieczne. Mam UPSa
    komputerowego, malutkiego- ale i tak jest za duży- nie mam gdzie postawić.
    Masz jakiś inny pomysł bezpiecznego zasilania (za wyjątkiem baterii)?

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
    siebie
    Leopold Staff

  • 12. Data: 2010-04-20 13:57:47
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Bajerek- ale raczej chodziło mi o coś troszkę mocniejszego- i nie na
    > podłodze, ale gdzieś u góry

    Pod prysznicem u góry????

    ________MAT_______

  • 13. Data: 2010-04-20 14:02:28
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Pod prysznicem u góry????

    Aż się boję przytaknąć- ale tak. Na przykład- na suficie, ponad prysznicem.
    Ba! Kilka razy widziałem oświetlenie tego typu na basenach.

    --

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 14. Data: 2010-04-20 14:11:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Pod prysznicem u góry????

    A co w tym dziwnego?

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-04-20 18:32:58
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał
    > Masz jakiś inny pomysł bezpiecznego zasilania (za wyjątkiem baterii)?

    szalony pomysl - zainstalowac go poza łazienką? ;) albo po prostu kupić
    zalany, ktory i tak w wiadrze z wodą moze pracowac? ;)

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 16. Data: 2010-04-25 08:28:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chiron pisze:

    > czy możecie mi poradzić jakieś światełko pod prysznic- koniecznie na
    > bezpieczne napięcie (no i oczywiście wodoszczelne)?

    Diody w szczelnej obudowie - duh...

  • 17. Data: 2010-04-25 08:30:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Chiron pisze:

> [...]
    > diodowe (wydają się optymalne - np listwy diodowe wodoszczelne) są
    > zasilane zasilaczem impulsowym. Czyli: nie jest to do końca bezpieczne.

    A kto ci każe trzymać zasilacz w łazience??