  • Data: 2016-04-28 11:35:28
    Temat: Re: malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-28 o 10:29, Uzytkownik pisze:

    > Ja podałem pińcet, a Ty ile obstawiasz? Poza krytyką nic nie wniosłeś w
    > tą dyskusję.

    Ja nie musze. Cale szczescie mamy Ciebie. Teraz pytacz juz wie ile sie
    placi za malowanie.

    > Tak w ogóle to Ty piszesz poważnie w tym wątku?
    >
    > Wybacz, ale sam chyba nie czujesz w czym jest problem, pisząc "Gupio
    > gadata".

    Pomylilem grupy? To jest o budowach reaktorow atomowych?

    > Przecież taką usługę to może mu zrobić koleś spod budki z piwem
    > za 20 , 50 czy 100zł, ale równie dobrze może mu taką usługę wykonać
    > firma, która tą bramę wypiaskuje, zabezpieczy antykorozyjnie i pomaluje
    > np. proszkowo i skasuje kilka tysiaków.

    Mozesz napisac z tymi zastrzerzeniami ile placiles. Nie sadze zeby ktos
    tu sie chcial doktoryzowac z malowania plota.

    > Wyobraź sobie, że kiedyś wysłał mi zapytanie jakiś klient [..]

    A to juz sie robi z lekka dramatyczne.

    Pozdro.. TK