  • 41. Data: 2023-12-09 18:21:38
    Temat: Re: mlode malzenstwo z malym dzieckiem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Dec 2023 13:55:56 +0000, w <ul1rlc$27mpi$1@dont-email.me>, ddddddddddd
    <d...@d...pl> napisał(-a):

    > dziwne że nie jest to popularne/zawsze wpisywane przez notariusza (art
    > 777), przecież to jest podstawa. To kosztuje jakieś grube pieniądze, czy
    > z niewiadomych powodów strony transakcji nie są o tym informowane? A

    I co z tego, że wpiszesz?
    Myślisz, że Matołuszek na przykład zapłaci 70mln za kopertowe wybory, gdy sąd
    to zasądzi?

  • 42. Data: 2023-12-09 20:46:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 grudnia 2023 o 18:22:47 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):

    > I co z tego, że wpiszesz?
    > Myślisz, że Matołuszek na przykład zapłaci 70mln za kopertowe wybory, gdy sąd
    > to zasądzi?
    Poczekamy az sad zasadzi. Chwilowo zanosi się na hurtowe odbieranie samochodow
    moczymordom, podwyżki cen pradu, VAT na zywnosc chwilowo utrzymany, podatki na
    alkohole rozne i wyroby tytoniowe od nowego roku wzrosna, zmianach w opłatach za
    telewizję i radio i wiele innych udogodnień dla ludzi zeby za dużo pieniędzy im po
    pisowskich podwyżkach nie zostało.

  • 43. Data: 2023-12-10 09:51:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Dec 2023 11:46:01 -0800 (PST), w
    <24192d87-05d6-461b-a205-fe612aae9430n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    telewizję i radio i wiele innych udogodnień dla ludzi zeby za dużo pieniędzy im po

    Matołuszek po półrocznym nawijaniu makaranu na uszy swojemu tępemu elektoratowi
    w końcu jest podpisał rozporządzenie o cenach prądu, więc już tak nie płacz.

    I rzeczywiście po piSSowskiej podwyżce inflacji ludziom niewiele zostało :D

    Ceny mieszkań po rządach tych pzprowców x2 -- już nigdy nie kupisz mieszkania,
    zdechniesz w tym komunalnym :D

  • 44. Data: 2023-12-10 14:10:07
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 09/12/2023 17:21, r...@k...pl wrote:

    >>> https://knuplerz.pl/sposoby-na-notarialne-zabezpiecz
    enie-zaplaty-umowionej-ceny/

    > I co z tego, że wpiszesz?

    nie wiem, to ja zadałem pytanie. Można będzie to egzekwować ze
    sprzedanej nieruchomości? Jak nie to zostaje puszczenie kwoty przez
    notariusza. Ile to może kosztować? 1000, 2000zł?

    > Myślisz, że Matołuszek na przykład zapłaci 70mln za kopertowe wybory, gdy sąd
    > to zasądzi?

    a miał 777 wpisane?

    Lukasz

  • 45. Data: 2023-12-10 18:06:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2023 o 13:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W akcie notarialnym? ;-D

    A co, pistolet przykładają?

  • 46. Data: 2023-12-10 18:09:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2023 o 14:55, ddddddddddd pisze:

    > czyli żadną, więc nie rozumiem dlaczego sprzedający lub kupujący miałby
    > się na to zgodzić

    Niech przyniesie gotówkę w teczce, albo zrobi przelew przy notariuszu, w
    czym problem?

    Dlaczego Ty miałbyś się zgadzać na sprzedaż bez zapłaty?

    > dziwne że nie jest to popularne/zawsze wpisywane przez notariusza (art
    > 777), przecież to jest podstawa.

    Jak ktoś chce Cię oszukać, to już pewnie dawno się zabezpieczył na tą
    okoliczność.

  • 47. Data: 2023-12-10 18:10:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-12-2023 o 14:10, ddddddddddd pisze:

    > nie wiem, to ja zadałem pytanie. Można będzie to egzekwować ze
    > sprzedanej nieruchomości?

    Chyba że szybko pójdzie od słupa do następnego właściciela....

  • 48. Data: 2023-12-10 22:04:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 10 grudnia 2023 o 09:55:20 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Ceny mieszkań po rządach tych pzprowców x2 -- już nigdy nie kupisz mieszkania,
    Nie widzisz ze się z ciebie i podobnych tobie pojebow smieje. Niby po co miałbym
    kupować mieszkanie? Rachunek ekonomiczny wskazuje ze to to nie jest dobry interes.
    Zwłaszcza ze szykuje się kryzys demograficzny i juz za ponad dwa miliony pustych
    mieszkań. Google spytane ile jest w Polsce mieszkań do wynajęcia odpowiada ze milion
    sto tysięcy.

  • 49. Data: 2023-12-11 06:59:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2023 o 22:04 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Google spytane ile jest w Polsce mieszkań do wynajęcia odpowiada ze
    > milion sto tysięcy.

    Nie wiem jak zapytałeś google, ale mi mówi, że ten 1.1 mln to są wszystkie
    mieszkania na runku najmu. Większość jest wynajęta/zamieszkana.

    Gdzie się nagle podzieje ten milion i sto tysięcy wynajmujących, którzy
    aktualnie nie mają mieszkania i muszą coś wynająć? Żeby nastała ta Twoja
    zapaść na runku nieruchomości oni musieli by przestać wynajmować i pójść
    na swoje.

    https://nieruchomosci.infor.pl/wiadomosci/5595824,Po
    lski-rynek-najmu-mieszkan-2022-oferty-czynsze-przelu
    dnienie.html

    TG

  • 51. Data: 2023-12-11 07:22:50
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 10/12/2023 17:09, Cavallino wrote:

    > Niech przyniesie gotówkę w teczce, albo zrobi przelew przy notariuszu, w
    > czym problem?

    jeszcze nie macie problemów z wypłacaniem/wpłacaniem większej gotówki?
    Pytam, bo u nas o głupie kilka tysięcy trzeba się kłócić (nie chcą
    wypłacić twoich własnych pieniędzy), a i z przelewami są problemy (nie
    dotyczy nieruchomości bo to idzie przez prawnika, ale do zakupu auta
    musiałem przelewać między kontami w róznych bankach, żeby znaleźć ten,
    który to umożliwi- a znajomy wczoraj jechał do oddziału, bo przelewu na
    większą kwotę nie mógł zrobić)
    A przelew przy notariuszu też może od razu dotrzeć albo nie...

    > Dlaczego Ty miałbyś się zgadzać na sprzedaż bez zapłaty?

    > Jak ktoś chce Cię oszukać, to już pewnie dawno się zabezpieczył na tą
    > okoliczność.

    to dlaczego przelew przez konto notariusza nie jest popularny? To chyba
    najprostsza i najbezpieczniejsza metoda

    Lukasz