    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: monitoring - dobor kamer
    Date: Wed, 22 Mar 2017 08:22:35 +0100

    On 21.03.2017 22:26, gobo wrote:
    > Moje pytanie brzmi: jakie kamery kupic, by nie przeplacic i zarazem cos
    > widziec na nagraniach zarowno w dzien, jak i w nocy. Ile powinny miec
    > megapikseli?

    Polecam kamery hikvision.
    Mają świetny soft zaszyty w sobie.
    Bez żadnego dodatkowego rejestratora można mieć zdalny podgląd na
    telefonie. Wystarczy podłaczyć je do neta.
    Nie trzeba nawet nic konfigurować na routerze aby się do nich dostać!
    Producent zapewnia strumień przez swój soft na ios lub andr. - bardzo
    wygodne choć ja z tego na co dzień nie korzystam.

    Mają także możliwość zapisywania nagrań na NAS lub FTP czyli
    teoretycznie wystarczy dysk USB podłączony do routera. Choć tego nie
    testowałem to jest taka możliwość w sofcie.

    U mnie za rejestrator robi NAS i sprawdza się to świetnie.
    Kamery śmigają już 3 rok non-stop, bez awarii... odpukać!
    Wszystkie nagrywają po detekcji ruchu.

    Testowałem różne modele i najbardziej przypadła mi do gustu
    http://www.bkpolska.pl/kamera-ip-ds-2cd2120f-i-2-8mm
    -hikvision,ds2cd2120f-i-f2-8,p18,pl
    Świetna jakość obrazu, z tym, że ma relatywnie słabe podświetlenie IR
    więc nie nadaje się do miejsc w których w nocy jest kompletnie ciemno.

    Do takich miejsc mam taką:
    http://www.bkpolska.pl/kamera-ip-ds-2cd2232-i-4mm-hi
    kvision,ds2cd2232-i-f4,pk145,p244,pl
    Ma power LED-y i róznica w doświetlaniu jest mocno zauważalna.
    Ona ma 3mpix ale obraz z niej jest gorszej jakości niż w ww.
    Także sama lepsza rozdzielczość nie do końca zapewnia lepszą
    jakość/czytelność.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info