    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Date: Thu, 23 Apr 2020 15:18:31 +0200
    <5ea1727c$0$545$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thu, 23 Apr 2020 12:48:36 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Chodzi tylko o to, żeby nie przesadzać z gęstością podłogówki i jej
    > zbytnio nie przewymiarowywać. Widziałem już podłogówki układane
    > nawet co
    > 5cm. Normalnie wystarczy zagęszczenie rzędu od 10 do 25cm. Przy
    > czym te
    > 10cm to tylko w  łazienkach, czyli tam, gdzie oczekujemy wyższej
    > temperatury niż w salonie.

    Jak wyliczalem przy projektowaniu uwzględniając parametry ocieplenia
    to mi wyszlo co 25. Wystraszyłem się, że to zbyt optymistycznie
    wyszło (moze mam oszukany styro) i zrobiłem docelowo 20, w
    łazienkach 15.
    Kwestia jest taka, że producent podłogi zabronił mi grzać powyżej 27C
    w podłodze (mam na pętlach zatopione czujniki), stąd moje obawy że to
    co proponujesz z większą deltą zasilania-powrot wymusi temp.
    posadzki powyżej dopuszczalny dla niej w tym przypadku poziom.

    --
    Marek