    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: najcieńsza rurka do karanu
    Date: Thu, 23 Apr 2020 15:37:03 +0200

    On Thu, 23 Apr 2020 15:12:15 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Ewentualnie pod czapką ma na szczycie korek (przynajmniej na
    > schemacie w instrukcji nie wiem czy uda się zdjąć łatwo czapkę),
    > który mógłbym wykręcić i zrobić dolot z pieca ale kurde już go
    > powiesiłem i ciasno pod sufitem jest...

    A czekaj. W połowie zbiornika mam dolot powrotu cyrkulacji. Za pompką
    cyrkulacji jest zawór zwrotny więc jakbym tu wprowadził wylot z pieca
    to nie cofnie do układu bo zawór zwrotny natomiast by napełniał w
    połowie zamiast z góry.
    Mocno zaburzy warstwowanie? Przy całym zimnym na pewno ale jak już
    jest ciepły?
    To by było najprostsze rozwiązanie na technologiczny brak drugiego
    wlotu od góry by chwilowy start zimny nie dostawał się od razu do
    rury z poborem cwu.

    --
    Marek