  • Data: 2017-07-17 20:59:48
    Temat: Re: [narzędzia] wkrętarki i akumulatory
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.07.2017 o 20:08, m4rkiz pisze:

    > kompatybilnosci w zasadzie brak, mozna sobie wymienic ogniwa albo kupic
    > zamienniki wiekszosci duzych firm
    >
    > bateria w domowym uzytku wytrzymuje kilka (3-5) lat, wiec problem nie
    > jest specjalnie wielki
    Miałem najpierw wkrętarkę na akumulatory NiCd 1,2 V. Po dwóch latach
    padły, a koszt nowych był zaporowy (12 zł/szt).
    Kolejna była na akumulatory 18650 i tu ratowałem się ogniwami ze starej
    baterii z laptopa. To działało całkiem nieźle, jedynie trzeba było
    wybrać lepsze ogniwa, bo nie wszystkie padają jednocześnie.
    Teraz wyleczyłem się z wkrętarek akumulatorowych i mam sieciową, co
    wszystkim polecam.
    Jacek