    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: nie jest źle z winogronami
    Date: Wed, 21 Jun 2017 16:49:58 +0200

    Crimi pisze:

> [...]

    Jaki problem? Łatwo to zrobić nawet nie ruszając się z miejsca,
    bezgotówkowo, przez internet. Strona poświęcona zielonogórskim
    winom pokazuje w ofercie 39 gatunów. A sądzę, że to nie wszystko.
    Ceny tak gdzieś koło stówy ba butelkę, czasem więcej.

    > Jaro, bierz ze mną to okazja będzie - zobaczysz.

    Ja moge wypić nawet bez okazji (a dobre towarzystwo samo w sobie
    okazję czyni).

    Jarek

    PS
    Opole Lubelskie to może nie spokojna Zamojszczyzna, ale blisko.
    Tamtejsza winnica oferuje trzy gatunki po około 60 złotych za butelkę.

    --
    Nie pij że ty chłopie wody
    Bo ta woda tobie szkodzi