    Date: Thu, 04 Apr 2019 08:56:10 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne

    tzw. siła i w związku z tym zastanawiam się nad ogrzewaniem w wykonaniu www...
    > Szczególnie, że dom będzie zamieszkały przez dwie osoby i rocznie w sumie przez
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    > Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

    Nie dziękuj, tylko wypierdalaj w podskokach, za reklamiarskie
    śmiecenie na grupie. Wiem, że jedynym powodem umieszczenia
    cytowanego wpisu było zamieszczenie linku do gównianej firmy
    (gównianej, bo ucieka się do takiej formy reklamy), ale inni
    tego nie wiedzą (jak widać), choć się zestarzeli na grupie.