  • 1. Data: 2019-04-03 23:14:13
    Temat: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: sk <s...@g...com>

    Dom powstaje w miejscu zburzonego gospodarstwa wiejskiego, więc jest do dyspozycji
    tzw. siła i w związku z tym zastanawiam się nad ogrzewaniem w wykonaniu
    www.najtanszeogrzewanie.pl.
    Szczególnie, że dom będzie zamieszkały przez dwie osoby i rocznie w sumie przez około
    8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

  • 2. Data: 2019-04-03 23:48:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Powstrzymam sie z odpowiadaniem do czasu az napiszesz co Ty o tym sadzisz. Dlaczego
    taki sposob nogrzewania a nie inny, na przyklad tanie chinskie grzejniki konwektorowe
    z marketu? Jakich kosztow sie spodziewasz i czy uwazasz ze takie panele jak tam
    sprzedaja beda lepsze od ww chinskich grzejnikow? Czy inni dadza sobie na wstrzymanie
    nie wiem.

  • 3. Data: 2019-04-04 06:59:33
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2019 23:14:15 UTC+2 użytkownik sk napisał:
    > Dom powstaje w miejscu zburzonego gospodarstwa wiejskiego, więc jest do
    > dyspozycji tzw. siła i w związku z tym zastanawiam się nad ogrzewaniem w
    > wykonaniu www.najtanszeogrzewanie.pl.

    Czy to najtańsze wyjdzie czy najdroższe to zależy jaka to chata,
    czyli wielkość, materiały, ocieplenie, okna itp.
    Trzeba policzyć OZC z uwzględnieniem przerw w grzaniu (no i kiedy
    te przerwy, czy głównie będą mieszkać latem czy zimą) i wtedy można coś powiedzieć.

    L.

  • 4. Data: 2019-04-04 07:31:14
    Od: f...@g...com

> [...]
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    > Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

    aby dało sie ogrzewać prądem to muszą być spełnione dwa warunki:
    budynek musi być baaaardzo dobrze ocieplony
    trzeba umieć korzystać wyłącznie z taniej taryfy - to oznacza koniecznosc posiadania
    bufora wodnego - tak na oko powyżej 1m3

    O ile drugi punkt da sie załatwić to nie bardzo wierzę w energooszczedny budynek. Tu
    sie trzeba naprawdę spiąć i wiedzieć jak ustawic wykonawców.

    b.

  • 5. Data: 2019-04-04 07:35:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestan Lisciasty bo daje sobie kutasa w talarki pociac ze gra w chuja. Jesli nie
    mam racji to niech opisze to o co prosilem.

  • 6. Data: 2019-04-04 08:43:48
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 03.04.2019 o 23:14, sk pisze:
> [...]
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    > Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

    Mam duże podejrzenia, że nie o pytania chodzi a reklamę.

    "Wydajne i niedrogie ogrzewanie elektryczne"
    "Urządzenia dostępne w naszym asortymencie wykorzystują najnowocześniejsze
    technologie, dzięki którym gwarantują wyjątkowo wysoką wydajność przy
    niskich kosztach utrzymania."

  • 7. Data: 2019-04-04 08:56:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.04.2019 23:14, sk pisze:

> [...]
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    > Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

    Nie dziękuj, tylko wypierdalaj w podskokach, za reklamiarskie
    śmiecenie na grupie. Wiem, że jedynym powodem umieszczenia
    cytowanego wpisu było zamieszczenie linku do gównianej firmy
    (gównianej, bo ucieka się do takiej formy reklamy), ale inni
    tego nie wiedzą (jak widać), choć się zestarzeli na grupie.

  • 8. Data: 2019-04-04 09:19:58
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam.
    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 08:56:13 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > (gównianej, bo ucieka się do takiej formy reklamy), ale inni
    > tego nie wiedzą (jak widać), choć się zestarzeli na grupie.

    Reklama reklamą, ale jest wiele osób, które mają np domy na wsi.I mają problem, bo
    dom trzeba ogrzewać nawet jeśli się w nim nie mieszka.
    Jedno: nikt nie myśli, żeby instalację wodną zrobić ze spadkami, aby- jak by co-
    zamknąć główny zawór, odkręcić spust i woda sama spada z instalacji.Zabezpieczenie
    wodomierza to już inna sprawa.
    Drugie- jeśli kogoś najdzie, żeby zimą pojechać, to mało przyjemna sprawa, żeby
    siedzieć w kożuchach zanim się mury zagrzeją.Przeważnie szczęśliwi właściciele
    dopiero po takim pobycie mocno zaczynają kląć.
    I o takich (i podobnych) przypadkach jest okazja pogadać.
    pozdro.abomito

  • 9. Data: 2019-04-04 10:18:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak inni nie widza? Moze nie wszyscy widza. Zauwazylem od razu ze cos jest nie ten
    teges, jak by moj idol powiedzial. Z drugiej strony krzywda sie komus tutaj dziala
    jak bora bora sie udzielal? Ciekawa dyskusje trzeba w sposob odpowiedni sprowokowac i
    pokierowac, co staralem sie uczynic. W chuja ciecie tez zajecie.

  • 10. Data: 2019-04-04 10:37:08
    Od: l...@g...com

    Co po spadkach jak instalacje prowadzone są w posadzce, po drodze kilka zasyfonowań.