  • 11. Data: 2019-04-04 10:52:09
    Temat: Re: nietypowe(?) ogrzewanie elektryczne
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Co po spadkach jak instalacje prowadzone są w posadzce, po drodze kilka
    zasyfonowań.
    Jeżeli to stare domy- umarł w butach.Trzeba ratować się sąsiadem, płacić i grzać.
    Ale widzę, że warszawiaki budują nowe domy do okazjonalnego pobytu ze starymi i
    bardzo kosztownymi błędami.I właśnie o takich błędach warto pogadać.
    Natomiast co do wątkotwórcy- fajny tytuł dał.Nośny taki.

  • 12. Data: 2019-04-04 18:43:49
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2019 23:48:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Powstrzymam sie z odpowiadaniem do czasu az napiszesz co Ty o tym sadzisz. Dlaczego
    taki sposob nogrzewania a nie inny, na przyklad tanie chinskie grzejniki konwektorowe
    z marketu? Jakich kosztow sie spodziewasz i czy uwazasz ze takie panele jak tam
    sprzedaja beda lepsze od ww chinskich grzejnikow? Czy inni dadza sobie na wstrzymanie
    nie wiem.

    Jeżeli te grzejniki działają, tak jak piszą i pokazują na filmie promocyjnym, to je
    zamówię. Poproszę ich o jakieś referencje z szeroko pojętej okolicy i sprawdzę na
    żywo jak to wygląda i działa.
    Bardziej cenię sobie wygodę, niż oszczędność za wszelką cenę.
    Do ogrzania będzie w sumie tylko 78 m2 i po wysłaniu im planu dostałem następującą
    odpowiedź:

    dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.

    Na poszczególne pomieszczenia należy zamontować następujące moce grzewcze:
    -wiatrołap 3m2 - standardowo nie ogrzewamy, opcja 325W dodatkowo płatna +750zł, nie
    ujęta poniżej,
    -pralnia 3,3m2 - 1x325W,
    -łazienka 3,6m2 - 1x430W,
    -kotłownia 6,91m2 - 1x650W,
    -komunikacja + korytarz - 1x650W,
    -pokój 10,82m2 - 1x900W,
    -pokój 10,15m2 - 1x900W,
    -pokój dzienny 22,29m2 - 2x900W (lub 3x650W, jeśli chcecie Państwo mieć równe panele
    z kuchnią, dopłata to tylko 100zł),
    -kuchnia 7,3m2 - 1x650W - WSPÓLNY TERMOSTAT Z POKOJEM DZIENNYM I KORYTARZEM).

    Łączna moc grzewcza wyniesie 6,31kW.

    WYMIARY PANELI:
    325W: 60x60x3cm
    430W: 80x60x3cm
    650W: 120x60x3cm
    900W: 170x60x3cm

    KOSZTY EKSPLOATACJI:
    W nowych domach naszych Klientów wynoszą zazwyczaj ok 3-4zł/m2 średnio miesięcznie w
    sezonie grzewczym:
    - 3,00zł za 1m2 = 77x3,00zł = średnio 231,00zł x 7mcy grzewczych = ok ok 1600-1700zł
    na sezon grzewczy
    - 4,00zł za 1m2 = 77x4,00zł = średnio 308,00zł x 7mcy grzewczych = ok 2100-2200zł na
    sezon grzewczy.

    Myślę, że są to bardzo przystępne koszty, które i tak są liczone z pewną nadwyżką.
    Ogrzewanie w eksploatacji jest bardzo porównywalne z ogrzewaniem gazowym, jest też
    znacznie tańsze w inwestycji. Koszty oczywiście są zależne od jakości izolacji, tego
    czy mury są zdrowe, okna są szczelne.

    Dla porównania mój Szef ma dom 105m2 + garaż 22m2 ogrzewany do +5st.C. Cała zima
    kosztuje go 2000 -2500 złotych.
    Dom co prawda jest prawie nowy - dobrze ocieplony, jednak mimo to znajdują się w nim
    różne mostki termiczne które systematycznie poprawiają, więc gdyby to było lepiej
    zrobione wynik byłby jeszcze niższy.
    Dodam że zawsze mają ustawione 21,6st C, w nocy ok 20,6st C, a wieczorami ustawiają
    więcej ok 22 - 22,6st C.

    Z kolei jeden z naszych montażystów widząc jak ogrzewanie działa u Klientów
    zamontował panele u siebie, mimo że na działce miał dostęp do gazu ziemnego. Metraż
    ok 75m2, parterowy, ocieplony dom 4letni murowany. Na całą zimę przy utrzymaniu temp
    ok

    PODSUMOWANIE:
    Inwestycję możemy zrealizować 2 etapowo lub 1 etapowo:

    WYKONAWSTWO 2 ETAPOWE:
    1 ETAP:
    -rozprowadzenie instalacji elektrycznej pod ogrzewanie + materiały (stan domu surowy
    zamknięty) - 1600,00zł
    -dojazd do 350km - 200,00zł
    RAZEM: 1800,00zł + 8%VAT = 1944,00zł

    2 ETAP:
    -panele grzewcze - 8295,00zł POLSKI PRODUKT Z 10 LETNIĄ GWARANCJĄ
    -termostaty - 1050,00zł (6szt programowalnych + stycznik)
    -montaż końcowy - 1200,00zł
    -dojazd na montaż GRATIS
    RAZEM: 10545,00zł + 8%VAT = 11388,60zł

    RAZEM 2 ETAPY = 13332,60zł

    WYKONAWSTWO 1 ETAPOWE:
[...]
    -dojazd GRATIS
    RAZEM: 10945,00zł - 5%RABATU = 10397,75zł + 8%VAT = 11229,57zł

    Wiadomo na budowie liczy się każda złotówka, tak więc większość wykonywanych przez
    nas inwestycji odbywa się w jednym etapie (wybór Klientów).
    Wygląda to w następujący sposób - ekipa monterska przyjeżdża kiedy dom jest w stanie
    surowym.
    Planuje miejsca montażu termostatów, paneli grzewczych, rozprowadza instalację
    elektryczną, oraz pozostawia panele grzewcze i termostaty do montażu końcowego przez
    Państwa ekipę budowlaną lub nawet przez Państwa.
    Na miejscu pracownicy wszystko pokażą co i jak zrobić. Jest to proste, cała filozofia
    polega później na podłączeniu przewodów żółty do żółtego, niebieski do niebieskiego i
    brązowy do brązowego.
    Dzięki takiej opcji można zaoszczędzić ponad 2100 złotych (można więc powiedzieć, że
    prysznic gratis). Oczywiście jeżeli nie jest Pan w stanie wykonać montażu we własnym
    zakresie bądź ekipa budowlana nie ma czasu tego wykonać, wystarczy zadzwonić. Zgodnie
    z powyższą wyceną montaż końcowy wraz z dojazdem wyniesie 1400zł + 8%VAT = 1512,00zł,
    a zatem i tak ma Pan oszczędność ok 600zł przy wyborze wykonawstwa 1 etapowego z
    naszym montażem końcowym.

    Termostaty - w standardzie stosujemy model euroster 2026, jego najciekawsze funkcje
    to:
    - prosta intuicyjna obsługa - na każdy dzień 4 programy - pokazane obrazkowo - 1)
    wstajemy rano, 2) wychodzimy z domu, 3) wracamy do domu, 4) idziemy spać. Na każdy
    program może być inna temperatura i inny czas,
    - licznik czasu pracy - dzięki któremu możemy kontrolować zużycie przy różnych
    nastawieniach,
    - ustawiamy np. tylko poniedziałek i kopiujemy na pozostałe dni (ułatwione,
    przyspieszone ustawianie),
    - także zasilanie bateryjne, aby w razie zaniku prądu nie zniknęły ustawienia,
    - tryb wakacyjny - na każdym z termostatów można ustawić max 7 dni, a co jak
    wyjdziemy na np. 10 dni ? Proponowany termostat ma możliwość ustawienia naszego
    powrotu nawet do 99dni,
    - blokada ustawień - można zablokować termostat, aby osoby nie powołane nie zmieniały
    ustawień,
    - podświetlenie + duże cyfry.

    Możliwe jest też zastosowanie sterowania internetowego (za dopłatą). Szczegóły do
    omówienia.

    10 POWODÓW DLA KTÓRYCH MUSICIE PAŃSTWO WYBRAĆ ECO PARTNER:

    - produkujemy panele grzewcze w Polsce od 1998 roku,
    - termostaty montujemy tylko Polskiej produkcji, żadnych chińskich modeli.

    - rocznie montujemy ogrzewanie w ponad 20.000m2 !!! Podkreślę jeszcze raz -
    MONTUJEMY.

    - wiemy, że prawidłowe miejsce montażu ma ogromne znacznie i wpływ na koszty
    eksploatacji. Nie skupiamy się na sprzedawaniu towaru wysyłkowo, ponieważ nabywca,
    mógłby popełnić błąd i być niezadowolony ze sprzętu. Przy prawidłowym montażu
    ogrzewanie powinno pracować np. 4 godziny, przy nieprawidłowym np. 8godzin, a to 100%
    droższy rachunek.
    - 10 lat gwarancji na panele grzewcze w standardzie,

    - panele grzewcze się nie psują, ze względu na matę grzewczą wykonaną w
    nanotechnologii,
    - sami jesteśmy użytkownikami tego ogrzewania, tak więc wiemy "co w trawie piszczy".
    Prowadzimy testy, wiemy , że ogrzewanie można źle zamontować np. na dużej otwartej
    przestrzeni typu salon + kuchnia. Różnica w czasie pracy ogrzewania wynosić może
    nawet 100% !

    - na stronie internetowej jest ponad 2400 zdjęć z różnych realizacji (świadczy to o
    ilości naszych prac), http://www.najtanszeogrzewanie.pl/jakpomoglismy.php

    - listy referencyjne na stronie internetowej -
    http://www.najtanszeogrzewanie.pl/jakpomoglismy.php?
    id=281

    - jako jedyni na rynku jesteśmy w stanie skontaktować Państwa z użytkownikiem naszego
    ogrzewania,
    I CO JESTEŚCIE PAŃSTWO ZDECYDOWANI ? MONTUJEMY ? A może jeszcze jakieś pytania ?
    jestem do dyspozycji - ZAPRASZAM DO KONTAKTU 533 305 749 w godz. 8-17.

    gorąco pozdrawiam

  • 13. Data: 2019-04-04 18:49:18
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 08:43:49 UTC+2 użytkownik marios napisał:

    > Mam duże podejrzenia, że nie o pytania chodzi a reklamę.

    Jak twoim zdaniem powinno moje zapytanie brzmieć, abyś nie miał takich podejrzeń?

  • 14. Data: 2019-04-04 18:50:13
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 08:56:13 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]
    dyspozycji tzw. siła i w związku z tym zastanawiam się nad ogrzewaniem w wykonaniu
    www...
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.

    > Nie dziękuj, tylko wypierdalaj w podskokach, za reklamiarskie
    > śmiecenie na grupie. Wiem, że jedynym powodem umieszczenia
    > cytowanego wpisu było zamieszczenie linku do gównianej firmy
    > (gównianej, bo ucieka się do takiej formy reklamy), ale inni
    > tego nie wiedzą (jak widać), choć się zestarzeli na grupie.

    weź tabletki. Tobie wprawdzie nie pomoże, ale otoczenie będzie miało spokój

  • 15. Data: 2019-04-04 18:59:37
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2019 23:14:15 UTC+2 użytkownik sk napisał:
> [...]
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.
    > Dzięki z góry za wszelkie uwagi, sugestie, ostrzeżenia, opinie.

    Dla podejrzliwych i ciekawych.
    Google tak zapamiętało ten stary dom: https://goo.gl/maps/GWJGeNsVsMC2
    Tak tam było we wtorek: https://goo.gl/maps/GWJGeNsVsMC2

  • 16. Data: 2019-04-04 19:16:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-04 o 18:59, sk pisze:
> [...]
    www.najtanszeogrzewanie.pl.
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.

    To jakaś zagadka typu znajdź 10 szczegółów różniących dwa obrazki? :-)

    Robert
    *linki są identyczne.

  • 17. Data: 2019-04-04 20:48:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i super. Uwazasz ze jesli oni napisali ze wydasz dwa tysiace na sezon grzewczy
    jesli uzyjesz ich bardzo drogich grzejnikow to kupujac w markecie tanie chinskie
    wydasz na ogrzewanie wiecej? Nie wydasz ani wiecej ani mniej przy tanich chinskich
    grzejnikach. Wydasz dokladnie tyle samo. Jedynym argumentem mogacym sklonic do kupna
    bardzo drogich grzejnikow jest taki ze sie podobaja. Przy cenie jaka podali
    powietrzna pompa ciepla bedzie podobna w zakupie ale dwa i pol-trzy razy tansza w
    eksploatacji.

  • 18. Data: 2019-04-04 20:50:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szukaj dalej roznic.

  • 19. Data: 2019-04-04 21:10:55
    Od: sk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 19:16:21 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    około 8 miesięcy w dwu- trzytygodniowych kawałkach.

    > To jakaś zagadka typu znajdź 10 szczegółów różniących dwa obrazki? :-)

    sorry :)

    https://youtu.be/qvBa4yuc-d8

  • 20. Data: 2019-04-05 00:06:49
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 04.04.2019 o 18:49, sk pisze:

    > Jak twoim zdaniem powinno moje zapytanie brzmieć, abyś nie miał takich podejrzeń?

    Nie wskazuj stron z tekstami od których chce się rzygać.