eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › ntg elektryczne auta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 141

  • 121. Data: 2023-12-25 15:48:19
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > do ciebie jestem praktykiem
    > a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    > elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    > testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    > grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    > że gdzieś im energia znika.

    Jeszcze raz Michaś
    Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem to tym bardziej to
    potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili( w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki
    teoretyku) I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
    że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz


  • 122. Data: 2023-12-25 16:00:41
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday 25 December 2023 at 15:48:22 UTC+1, Kris wrote:
    > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > > do ciebie jestem praktykiem
    > > a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    > > elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    > > testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    > > grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    > > że gdzieś im energia znika.
    > Jeszcze raz Michaś
    > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem to tym bardziej
    to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili( w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki
    teoretyku) I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
    że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz


    Elektryki do Afryki, a w zimowym klimacie Europy Wschodniej to totalna porażka

    Nawet nie chodzi o to , że pojemnośc aku spada w czasie zimy,
    nawet nie chodzi o to, że ogrzewanie kabiny pożera kilowatogodziny energii,
    bo nic się nie nagrzewa od silnika

    Chodzi o to, że prąd podrożał 300%

    i powyżej limitu 3000 kWh
    cena 1 kWh to 1,30 zł
    a było 3 razy taniej
    i powyżej limitu 3000 kWh
    \znika taryfa nocna

    Czyli elektryk w Polsce to totalna porażka

    Gdy na ulicznych ładowarkach cena wzrosła do 3,50 zł/ kWh
    a wzrośnie jeszcze do 5 zł/ kWh od 2024 roku

    Znajomy kupił elektryczną furgonetkę z Włoch i po roku padły mu aku - 80 aku
    i furgonetka na złom
    a aku były zamontowane w metalowej skrzynce pod samochodem
    i wymagały podgrzewania, aby uzyskać moc.

    A w Polsce zimą mróz pod samochodem, to i padły
    i jeden ponad 100 $ x 80 = 8000 $ za same aku

    Handlarze będą elektryki reklamować, bo z tego żyją,
    ale w polskim klimacie to wielka porażka,
    no chyba że cena prądu spadnie do 0,50 zł/ kWh
    \
    jak 2-3 lata temu


  • 123. Data: 2023-12-26 09:21:23
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Dec 2023 06:07:47 -0800 (PST), Kris

    > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    >> Sun, 24 Dec 2023 05:58:39 -0800 (PST), Kris
    >>> sobota, 23 grudnia 2023 o 15:10:03 UTC+1 Myjk napisał(a):
    >>>> Thu, 21 Dec 2023 11:56:52 -0800 (PST), Kris
    >>>>
    >>>>> naczytałem się broszur
    >>>>
    >>>> Pomyliłeś się, miało być bzdur zamiast broszur.
    >>>>
    >>> Naczytales się Michaś broszur jak pisałem.
    >> Pisałeś ewidentnie o sobie, ze swoją manierą projekcji.
    >>> Kup se wreszcie tego elektryka i potestuj.
    >>> Daj znać co Tobie w praktyce wyjdzie.
    >> Nie musze kupować, bo od 6 lat na prądzie jeżdżę, wiem jaka
    >> jest pojemność baterii w moim samochodzie, ile km przejeżdżam
    >> w lecie i w zimie, co więcej wiem dokładnie ile pożera mi
    >> ogrzewanie bo w przeciwieństwie do ciebie jestem praktykiem
    >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    >> że gdzieś im energia znika.
    >
    > Zrobiło mi się Ciebie żal- że tak bezrefleksyjnie się pogrążasz.
    > Wesołych Świąt Michaś.

    Jak zwykle, teoretyk kszysio w natarciu,
    zero argumentów tylko wycieczki osobiste.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 124. Data: 2023-12-26 09:30:16
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris

    > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    >> do ciebie jestem praktykiem
    >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    >> że gdzieś im energia znika.
    >
    > Jeszcze raz Michaś

    Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.

    > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem

    Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.

    > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili

    "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.

    > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)

    Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
    bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
    i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
    się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.

    > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają

    Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
    bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
    elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
    petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.

    > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz

    Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
    obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
    teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.

    Na koniec, wracasz do kibla, bo szkoda na ciebie PRĄDU he he he

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 125. Data: 2023-12-26 14:31:38
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 26 December 2023 at 09:30:17 UTC+1, Myjk wrote:
    > Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
    > > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > >> do ciebie jestem praktykiem
    > >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    > >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    > >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    > >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    > >> że gdzieś im energia znika.
    > >
    > > Jeszcze raz Michaś
    > Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    > wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    > nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
    > > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
    > Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    > po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    > elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
    > > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
    > "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
    >
    > > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
    >
    > Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
    > bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
    > i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
    > się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
    > > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
    > Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
    > bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
    > elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
    > petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
    > > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
    > Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
    > obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
    > teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
    >
    > Na koniec, wracasz do kibla, bo szkoda na ciebie PRĄDU he he he
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk


    Nie jeździsz 6 lat, ale jeździłeś.

    Dzisiaj prąd na mieście 3,50 zl za 1 kWh

    a w domu 1,30 zł za w kWh

    i jak nie wpuszczasz kosztów ładowania w firmę to nie jeździsz, bo jest to bardzo
    nieopłacalne, 100% droższe od benzyniaka czy diesla.

    Po kolejnej podwyżce cen prądu w 2024
    i kolejnej w II połowie 2024
    koszty elektryka będą 200% wyższe od benzyniaka czy diesla.



    Miliony elektryków zostaną w Europie odstawione na parking a po 2 latach na złom.

    Skończył się tani prąd, skonczyły elektryki, Melon bankrutuje

    Dzisiaj tani jest tylko samochód na gaz propan


  • 126. Data: 2023-12-26 16:39:59
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 26 grudnia 2023 o 09:30:17 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
    > > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > >> do ciebie jestem praktykiem
    > >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    > >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    > >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    > >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    > >> że gdzieś im energia znika.
    > >
    > > Jeszcze raz Michaś
    > Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    > wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    > nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
    > > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
    > Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    > po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    > elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
    > > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
    > "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
    >
    > > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
    >
    > Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
    > bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
    > i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
    > się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
    > > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
    > Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
    > bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
    > elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
    > petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
    > > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
    > Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
    > obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
    > teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
    Łżes, Michaś
    Skoro ci co te auta używają zeznają że w okolicach 0 stopni zasięg spada o około 50%,
    to wypada im wierzyć a nie Tobie-specjaliście od czytania broszulek marketingowych
    producentów aut


  • 127. Data: 2023-12-26 19:25:35
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 26 grudnia 2023 o 16:40:00 UTC+1 Kris napisał(a):
    > wtorek, 26 grudnia 2023 o 09:30:17 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > > Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris
    > > > poniedziałek, 25 grudnia 2023 o 08:48:43 UTC+1 Myjk napisał(a):
    > > >> do ciebie jestem praktykiem
    > > >> a nie gównoburzotwórcą na podstawie gówno testów ignorantów
    > > >> elektromobilności którzy nawet instrukcji samochodu, do którego
    > > >> testów przystępują, nie przeczytali i nie wiedzą że mają włączone
    > > >> grzanie baterii albo ogrzewanie postojowe kabiny i się dziwią
    > > >> że gdzieś im energia znika.
    > > >
    > > > Jeszcze raz Michaś
    > > Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    > > wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    > > nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
    > > > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem
    > > Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    > > po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    > > elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
    > > > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili
    > > "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.
    > >
    > > > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)
    > >
    > > Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
    > > bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
    > > i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
    > > się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.
    > > > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają
    > > Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
    > > bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
    > > elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
    > > petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.
    > > > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > > > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz
    > > Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
    > > obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
    > > teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.
    Łżesz Michaś
    Skoro ci co te auta używają zeznają że w okolicach 0 stopni zasięg spada o około 50%,
    to wypada im wierzyć a nie Tobie-specjaliście od czytania broszulek marketingowych
    producentów aut


  • 128. Data: 2023-12-27 16:22:03
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 21 Dec 2023 18:29:05 +0100, Pete


    >> Takie jest zdanie kogoś kto nie ma zielonego pojęcia w temacie.
    >> A fakt jest taki, że podczas normalnej jazdy, wiesz jaki masz zasieg i
    >> że musisz się naładować, mniej więcej też gdzie.
    > Tylko, że nie każdy ma ochotę na przystanek na obiad w drodze z pracy do
    > domu, bo mu 10 km zasięgu zabraknie.

    Nie kompromituj się znowu ignorancie matematyczny, brakujące
    10km zasięgu, przy zużyciu NAWET 30kWh/100km czyli 3kWh to
    się "tankuje" w neicałe 3 minuty. Rzetelność z ciebie bije
    taka sama jak z testu BEV który tutaj zapodałeś.

    >> I jeśli tego nie robisz, to dlatego że tak wybrałeś, a nie dlatego że
    >> się nie da.
    >
    > Oczywiście, można codziennie wracać z pracy 40m albo 1h40m. Szkoda życia.

    Jak się jest debilem, to można wracać i 2h. Ale to trzeba być debilem.
    Patrz akapit wyżej i wykoncypuj kto jest takim debilem.

    > Ja piszę o osobach, które codziennie muszą pracować autem, które wg
    > producentów ma zasięg 370km a w zimie robi raptem 200. I jest problem,
    > bo tyle codziennie właściciel robi km.

    Ja pracuję autem i jakoś 100km dziennie to maks jaki musze mieć. To tobie
    się bajdurzy że jak ktoś autem pracuje to musi mieć tysiąc pińćset km
    zasięgu, cewnik i pieluchę starczą. Zresztą, jak potrzebuje, to niech se
    jeździ spaliną, a jak chce elektrykiem, to niech se NIO kupi i wymienia
    baterię w 3 minuty.

    >>> Ale w ICE nikt na ogrzewaniu nie oszczędza.
    >> Bo nie może.
    > Bo nie musi.

    Buehehe w lecie też nie musi? xD

    > Ma za darmo,

    Buehehe, straty z powodu pracy silnika są darmo? Niezłą masz logikę.
    Taką trochę powaloną. Pewnie dlatego nie dociera do ciebie że BEV
    ma 2x wyższą sprawność energetyczną.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 129. Data: 2023-12-27 16:33:27
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 23 Dec 2023 09:15:54 +0100, Pete

    > Myjk tankuje nawet 3 razy dziennie :D

    Bo mogę, buehehehe

    >> Kolejne kłamstwo.
    >> Elektryki są tańsze od analogicznych spaliniaków.
    >>
    >> No chyba że znasz takie ice, co to kosztują poniżej 100 tys za 200 konną
    >> wersję, zapodaj sprawdzę.
    >
    > Standardowy tryb elektromaniaków. Porównywanie mocy. Po cholerę mi 200
    > koni, jak 150 w zupełności wystarczy.

    Bo póki co tylko takie są elektryki. Tańszych się nie opłaca robić,
    bo to nie gruzy spalinowe które się sypią wprostproporcjonalnie
    do mocy i równie proporcjonalnie rośnie ich cena.

    > Równie dobrze mógłbym żądać od ciebie podania przykłady
    > elektryka, który mruczy jak V8 :P

    Standardowy tryb spaliniakomaniaków, bo ten "mruk" od silnika
    to miód na twoje serce, a że im wyższej klasy i bardziej
    komfortowy samochód tym bardziej się go wycisza (także,
    a może przede wszsytkim od silnika), to już nie ważne.

    >>> Bateria Myjka
    >>
    >> Myjk nie ma elektryka.
    > Rili? On jest przeciwnego zdania raczej.

    Raczej jak zwykle ci się coś ubzdurało, albo raczej jak
    zwykle manipulujesz. Przecież nie mam BEVa tylko PHEVa.
    I z zasady ma on małą baterię tylko na krótkie odcinki,
    co mnie jak najbardziej satysfakcjonuje, a czego ty
    pojać swoim spalinowym muszczkiem nie potrafisz.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 130. Data: 2023-12-27 18:00:28
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.12.2023 o 16:22, Myjk pisze:
    > Thu, 21 Dec 2023 18:29:05 +0100, Pete
    >
    >
    >>> Takie jest zdanie kogoś kto nie ma zielonego pojęcia w temacie.
    >>> A fakt jest taki, że podczas normalnej jazdy, wiesz jaki masz zasieg i
    >>> że musisz się naładować, mniej więcej też gdzie.
    >> Tylko, że nie każdy ma ochotę na przystanek na obiad w drodze z pracy do
    >> domu, bo mu 10 km zasięgu zabraknie.
    >
    > Nie kompromituj się znowu ignorancie matematyczny, brakujące
    > 10km zasięgu, przy zużyciu NAWET 30kWh/100km czyli 3kWh to
    > się "tankuje" w neicałe 3 minuty. Rzetelność z ciebie bije
    > taka sama jak z testu BEV który tutaj zapodałeś.

    O ile jest wolne stanowisko, bo jak nie to....
    ... trzeba czekać 1h na zwolnienie pistoletu, bo do najbliższej
    ładowarki jest...
    ... 10km i furka nie dojedzie.

    >
    >>> I jeśli tego nie robisz, to dlatego że tak wybrałeś, a nie dlatego że
    >>> się nie da.
    >>
    >> Oczywiście, można codziennie wracać z pracy 40m albo 1h40m. Szkoda życia.
    >
    > Jak się jest debilem, to można wracać i 2h. Ale to trzeba być debilem.
    > Patrz akapit wyżej i wykoncypuj kto jest takim debilem.

    Wiadomo, właściciel elektryka z baterią na 50km zasięgu :P

    >
    >> Ja piszę o osobach, które codziennie muszą pracować autem, które wg
    >> producentów ma zasięg 370km a w zimie robi raptem 200. I jest problem,
    >> bo tyle codziennie właściciel robi km.
    >
    > Ja pracuję autem i jakoś 100km dziennie to maks jaki musze mieć. To tobie
    > się bajdurzy że jak ktoś autem pracuje to musi mieć tysiąc pińćset km
    > zasięgu, cewnik i pieluchę starczą. Zresztą, jak potrzebuje, to niech se
    > jeździ spaliną, a jak chce elektrykiem, to niech se NIO kupi i wymienia
    > baterię w 3 minuty.

    Ogłaszam wszem i wobec myjka jako wzorzec użytkownika elektryka.
    Reszta ma się dopasować albo są debilami.

    Ego cię nie przytłacza?

    >
    >>>> Ale w ICE nikt na ogrzewaniu nie oszczędza.
    >>> Bo nie może.
    >> Bo nie musi.
    >
    > Buehehe w lecie też nie musi? xD

    Nie musi.
    Tak samo jak PV-ciarz nie musi oszczędzać na prądzie, jak mu się
    falownik wyłącza bo za duże napięcie w sieci jest.

    Musi z tym żyć.

    >
    >> Ma za darmo,
    >
    > Buehehe, straty z powodu pracy silnika są darmo? Niezłą masz logikę.
    > Taką trochę powaloną. Pewnie dlatego nie dociera do ciebie że BEV
    > ma 2x wyższą sprawność energetyczną.
    >

    W katalogu ICE nikt nie pisze, że spalanie WLTP to 2,5l/100km

    A potem w rzeczywistości okazuje się, że pali 5l/100km. A propducent
    tłumaczy, że pali 5, bo 2,5l ucieka bokiem jako ciepło odpadowe i to się
    nie liczy do bilansu.

    Natomiast przeciwnie producenci elektryków są w tym mistrzami. Piszą że
    zasięg 370km a potem okazuje się, że w zimie spada do 200.

    LOL :P


    --
    Pete

strony : 1 ... 12 . [ 13 ] . 14 . 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1