  • Data: 2019-11-11 11:28:50
    Temat: Re: odkurzacz centralny
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Nov 2019 20:55:26 +0100, Janusz

    > Oczywiście, ale jak coś będzie słabiej ciągło to firma umyje ręce.

    Skoro instalujący i sprzedający odkurzacz to jedna
    i ta sama firma to nie ma szans umyć.

    > To nie jest do końca takie pewne, może mieć na tańszych większą marżę.

    Z tego co widzę po konkurencji porównując parametry nie jest tak.

    > Ja też mam dość rozbudowaną, ale w drugą stronę też nie ma co przesadzać,
    > bo potem sie tylko lata pomiędzy gniazdkami, ja mam centralnie na każdej
    > kondygnacji
    > po gniazdku (4) +garaż i 3 szufelki, czyli razem 8 punktów.

    Jak masz WF/SL/VR to nie musisz latać z rurą pomiedzy gniazdkami, bo tam
    masz gotowe do użycia rozwiązanie. Więc ja mam 6 punktów z WF/SL, trzy
    gniazdka pod rurę, szufelek brak bo wg mnie to niepraktyczne i wyjątkowo
    hałaśliwe.

    > Gniazdko, ale szufelka gorsza, słychać jak ciągnie
    > lewe powietrze bo ma tylko przesuwną
    > klapkę zamykającą i ona z czasem przestaje domykać.

    > A co to jest ten " WF/SL"? bo google nic nie wie :)

    Rozwijałem skróty w pierwszym poście.

    (WF) Wally Flex. (SL) SpeedLeo.
    I najdroższy (protoplasta) powyższych (VR) VRoom.

    --
    Pozdor
    Myjk