  • 11. Data: 2009-05-19 13:12:22
    Temat: Re: odkurzacz zelmer
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bajbus13" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:guua9n$bm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > philipsie
    > Za te pieniadze (510 pln) lepszego nie znalazlem.Ja wybralem solaris
    > 5500.0 HQ
    > Niestety, nie mialem okazji sprawdzic 5500.3 ( ze sterowaniem w raczce) -
    > czasem bys sie przydalo
    > Ten ma mniej elektroniki wiec powinien byc bardziej niezawodny- na teraz
    > po 2 miesiacach - super.
    > Elektro-szczotka jest w zestawie- czasem sie przydaje.Warto miec taka
    > mozliwosc nawet jesli caly czas nie uzywasz.
    > No i wybor: workowy czy cyklonowy - fajna sprawa.

    Post sponsorowany....

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-05-19 17:49:48
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

> [...]
    > philipsie
    > Za te pieniadze (510 pln) lepszego nie znalazlem.Ja wybralem solaris

    Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
    510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to Ultra
    Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...

    P.

  • 13. Data: 2009-05-19 18:16:21
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Pietrek pisze:
    > Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
    > 510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to Ultra
    > Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...

    Chyba raczej nie słyszał.

  • 14. Data: 2009-05-19 21:43:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 08 May 2009 19:54:37 +0200, Zbyszek napisał(a):

    > witajcie,
    > chcialbym prosic o opinie o odkurzaczach jupiter ew. syrius i solaris.
    > chce cos wybrac nowoczesnego do duzego mieszkania, z filtrami dla alergika.
    > mam tez pytanie - czy turboszczotki mozna dokupic do starszych zelmerow ?

    Ja mam Syriusza i jestem bardzo zadowolony. Turboszczotka przy dwóch
    futrzakach w domu to bajka :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 15. Data: 2009-05-20 06:29:42
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl>

    > Po starym Philipsie zapewne każdy jest cichy ;)
    > 510 to nie wiem czy cena jest powalająca a wracając do "cichosci", to
    > Ultra
    > Silencera chyba nie widziałeś w ogóle...
    Widze ,ze z zasady merytoryke pomijasz ....
    Nie szukalem cichego ale mocnego i wydajnego.
    Cena - porownaj w sklepie dla idiotow bedziesz wiedzial o czym jest mowa.
    Oczywisice wiesz, ze w tej cenie byl tez maly zelmer samochodowy
    Ja opisalem moj przypadek - ty zapewne jestes "medrcem podworkowym" wiec
    wiesz lepiej.
    Co do "Ultra Silencera chyba nie widziałeś" - nie, nie slyszalem - widziec
    widzialem.

  • 16. Data: 2009-05-20 06:31:57
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl>

    > Post sponsorowany....

    niestety nie :(

  • 17. Data: 2009-05-20 08:30:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pewnie na łozyskach, które wytrzymają dokładnie dzień dłużej niż gwarancja?
    JaC

    -----

  • 18. Data: 2009-05-20 09:44:43
    Od: "Bajbus13" <b...@t...pl>

    Pocieszajace jest to, ze stary poczciwy philips (niskobudzetoway) po 5
    latach uzytkowania,
    remoncie mieszkania a pozniej budowie i urzadzaniu domu jeszcze dziala.
    Robione bruzdy w wylewce troche daly sie mu we znaki, a jako sprzet
    budowlany dobrze sie sprawdzil.
    Jesli ten elektorlux przejdzie podobna sciezke i bedzie dzialal - to chyle
    czola.
    Co do zelmera - jak wytrzyma w tym stanie najblizsze 5-7 lat
    to mozna bedzie go bez zalu wyminicna nowy model
    Pzdr