  • 1. Data: 2011-02-04 11:06:12
    Temat: odległość miski ustępowej od pionu kanalizacyjnego
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej!
    mam dwa pytania:
    1. Czy rura od miski ustępowej moze iść pod płytkami
    (w poziomie) w łązience na długości ok 2,5m od pionu kanalizacyjnego?
    2. czy do tej rury (miedzy miską ustepową a pionem kanalizacyjnym) moze być
    podłączony spust
    wanny, umywalki lub kabiny prysznicowej?

    z gory dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    Wojtek

    --

    Cybernet WMW
    32-080 Zabierzow, ul. Krakowska 172

    www.cybernetwmw.pl

  • 2. Data: 2011-02-04 11:44:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wasyl wrote:
    > Hej!
    > mam dwa pytania:
    > 1. Czy rura od miski ustępowej moze iść pod płytkami
    > (w poziomie) w łązience na długości ok 2,5m od pionu kanalizacyjnego?

    w poziomie nie może, musi mieć odpowiedni spadek.

    > 2. czy do tej rury (miedzy miską ustepową a pionem kanalizacyjnym)
    > moze być podłączony spust
    > wanny, umywalki lub kabiny prysznicowej?

    raczej unikałbym takiego rozwiązania

    do kratki i reszty zrobiłbym oddzielny poziom (ze spadkiem) wchodzący do
    pionu kanalizacyjnego

  • 3. Data: 2011-02-04 12:54:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    2x może.
    Liczy się tylko zachowanie minimalnego spadku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2011-02-04 13:06:38
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 04.02.2011 12:44, Marek Dyjor pisze:

    > raczej unikałbym takiego rozwiązania
    > do kratki i reszty zrobiłbym oddzielny poziom (ze spadkiem) wchodzący do
    > pionu kanalizacyjnego
    A jak się takie rzeczy ewentualnie łączy - czy się robi dziurę w
    podłodze/suficie żeby zmieścić trójnik 135* 110/110 a nad nim trójnik
    110/80? Bo te dwa trójniki trochę miejsca zajmą? Są jakieś "czwórniki? w
    sprzedaży? Pytam bo nie wiem, a już się nauczyłem, że majster nie powie
    "panie, nie da się, wymyśl pan coś innego" tylko zrobi każdą głupotę i
    powie "żeś pan chciał" :(

  • 5. Data: 2011-02-04 13:15:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hk wrote:

> [...]
    > majster nie powie "panie, nie da się, wymyśl pan coś innego" tylko
    > zrobi każdą głupotę i powie "żeś pan chciał" :(

    no i tu jest problem :) od biedy sa dostepne czwórniki, bo zrobienie
    choinki może być problemem

  • 6. Data: 2011-02-04 13:32:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > no i tu jest problem :) od biedy sa dostepne czwórniki, bo
    > zrobienie choinki może być problemem

    Czwórników raczej ni ema z tego powodu,że choinka zapociega cafaniu siuę
    strumienia ścieków do innego odpływu. Przay czwódniku przelewałoby Ci się
    pod ciśnieniem.
    Podłączanie do jednego leżaka nie zalecene jest również z powodu
    podciśnienie słupa wody. Woda z miski ustepowej będzie Ci zasysała wodę z
    syfonów wanny, umywalki czy kabiny prysznicowej(chyba jakoś to przy misce
    odpowietrzysz)

  • 7. Data: 2011-02-04 14:57:14
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Długie poziomy powinny mieć osobne odpowietrzenia. Łączenie na nich umywalek
    i kibla nie ma żadnego znaczenia.

  • 8. Data: 2011-02-04 16:48:03
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    Hej,
    dzieki za odpowiedzi,
    rozumiem ze odleglosc 2,5m nie jest problemem przy zachowaniu odpowiedniego
    spadku

    czy powinienem miec zrobione w takim razie dwie rury spustowe?
    pierwsza do miski ustepowej a druga do kratki i pozostałych sprzetów?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 9. Data: 2011-02-04 17:59:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wasyl wrote:
> [...]
    >
    > czy powinienem miec zrobione w takim razie dwie rury spustowe?
    > pierwsza do miski ustepowej a druga do kratki i pozostałych sprzetów?

    ja bym tak zrobił.

  • 10. Data: 2011-02-04 20:53:13
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Jan Werbinski wrote:
    > Długie poziomy powinny mieć osobne odpowietrzenia. Łączenie na nich
    > umywalek i kibla nie ma żadnego znaczenia.

    Przeciez napisałem że jak nie odpowietrzy to mu zassie wode z syfonu